12

مهر

1403


ورزشی

09 تیر 1397 08:01 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی قاسم رنجبریان در جلسه‌ معارفه مسئول روابط عمومی هیات فوتبال هرمزگان، افزود: هیات فوتبال یکی از برنامه‌هایش وارد کردن اخلاق در فوتبال و جلوگیری از هرج و مرج و بداخلاقی است.

وی خاطرنشان کرد: هیات فوتبال یکی از برنامه‌هایش وارد کردن اخلاق در این ورزش و جلوگیری از هرج و مرج و بداخلاقی است. باشگاهی که سر دربش با نام فرهنگی ورزشی مزین است مربی و یا سرپرستش حرف‌هایی از دهانش بیرون می‌آید که قابل قبول برای جامعه ورزشی نیست.

رنجبریان با بیان این که هیات فوتبال در این مدت علیرغم تمامی فشارها تواسنته با برنامه ر یزی به پیش برود و در سایه همدلی تمامی کمیته ها طبق اهداف از پیش تعیین شده قدم به قدم پیش رود، اضافه کرد: به دنبال رشد فوتبال هرمزگان در تمامی زمینه ها به ویژه در زیرساخت ها هستیم تا بتوانیم به خوبی در آینده شاهد رشد فوتبال در استان باشیم.

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان با اشاره به این که این هیات به تنهایی نمی تواند کاری از پیش برود، خاطرنشان کرد: به طور حتم حضور باشگاه ها، پیشکسوتان و صاحب‌نظران فوتبال می تواند به رشد این رشته ورزشی در استان هرمزگان کمک  کند و درب هیات فوتبال به روی تمامی دلسوزان این رشته ورزشی باز است.

وی با بیان این که امروزه رسانه ها نقش مهمی در ارتقا و ترویج ورزش در جامعه دارند، اظهار کرد: به طور حتم انعکاس فعالیت های هیات فوتبال نیاز به یک بازوی قوی رسانه ای دارد تا بتوانیم دستاوردهای هیات فوتبال را به خوبی در جامعه انعکاس دهیم.

رنجبریان با اشاره به اینکه طالبی یکی از فعالین عرصه رسانه‌ای است که در عین جوانی می تواند با برنامه ریزی منظم در این راه به مدد هیات فوتبال بیاید، تصریح کرد: در این راه تمامی کمیته ها باید همراه و همگام با روابط عمومی بوده تا بتوانیم شاهد توسعه فوتبال و جذب حداکثری جامعه هدف در برنامه های هیات فوتبال باشیم.

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان بر لزوم برنامه محوری در تمامی امور هیات فوتبال هرمزگان تاکید کرد و افزود: باید هر کاری با برنامه باشد تا بتوانیم شاهد رشد و تعالی باشیم و اگر طبق قانون و برنامه پیش برویم به طور حتم به اهداف و چشم اندازهای ترسیم شده خواهیم رسید.

وی در پایان با بیان این که جایگاه فوتبال هرمزگان به طور حتم بالاتر از جایگاه فعلی‌اش در کشور بوده و موفقیت‌های تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس و آذرخش بندرعباس در لیگ برتر فوتبال ساحلی و فوتسال دلیل این مدعاست، اظهار کرد: حضور باشگاه های مختلف هرمزگان در مسابقات مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در سطح کشور با وجود شرایط اقتصادی کنونی و موفقیت‌هایشان تلاش ما را برای برنامه ریزی دقیق تر سنگین می کند.

در ادامه مسئول جدید روابط عمومی هیات فوتبال هرمزگان گفت: به طور حتم هیات فوتبال در حقیقت مهمترین هیات ورزشی استان های سراسر کشور بوده که اداره کردن خود همچون یک سازمان دولتی سخت و طاقت فرساست.

امیرحسین طالبی با اشاره به این که باید با برنامه ریزی و هدف گذاری دقیق شاهد انعکاس مناسب فعالیت‌های هیات فوتبال استان باشیم، اضافه کرد: تاکنون هیات فوتبال استان هرمزگان در زمینه رسانه‌ای و انعکاس دستاوردهایش مظلوم واقع شده و به خوبی حقش ادا‌ نشده است.

وی ادامه داد: فوتبال هرمزگان اکنون نیاز به کار و تلاش بسیار دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ظرف سالیان اخیر شاهد تزریق روحیه تلاش و نشاط در بدنه هیات فوتبال هستیم که می توان با استفاده از ابزارهای نوین و یک تیم هماهنگ این موضوع را به خوبی عملی کرد.طالبی با بیان این که رسانه امروزه خود مهمترین ابزار برای ارتباط مردم با یک نهاد و معرفی درست دستاوردها و فعالیت های یک مجموعه است، عنوان کرد: باید به دنبال ارتباط بی‌واسطه با جامعه فوتبال هرمزگان باشیم که از همین رو به زودی با ارائه برنامه‌های کاربردی و برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های ویژه شاهد تاثیرگذاری این امر خواهیم بود.مسئول جدید روابط عمومی هیات فوتبال هرمزگان در پایان با تاکید بر راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی جدید این هیات ورزشی با قابلیت‌های جدید و مناسب در آینده‌ای نزدیک، گفت: به طور حتم واحد روابط‌عمومی و اطلاع رسانی هیات فوتبال به اهداف خود نخواهد رسید مگر این که تمامی کمیته ها و دلسوزان جامعه فوتبال به مددمان آمده و در این راه از انتقادات و پیشنهادات سازنده شان ما را بی‌نصیب نکنند.لازم به ذکر است، امیرحسین طالبی با سابقه بیش از 12 سال فعالیت رسانه ای، سردبیری خبرگزاری ایسنا هرمزگان، سردبیری روزنامه خبر ورزشی هرمزگان، گزارشگری برنامه لیگ یک شبکه ورزش، مدیر رسانه باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان و مدیر روابط عمومی باشگاه شهرداری بندرعباس را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه ها (0)
img