12

مهر

1403


ورزشی

20 خرداد 1397 09:58 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی:  تیم شهرداری بندرعباس در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور  مهمان خودش  تیم شاهین خزر رودسر را شکست داد. 

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم شهرداری بندرعباس با ۴ برد متوالی مقابل تیم های شهرداری سمنان، ملوان بندر گز ، مقاومت گلساپوش یزد و پیام کویر اردکان با کسب ۱۱ امتیاز صدرنشین بود و در این بازی هم به دنبال سه امتیاز حساس آن بود تا همچنان تیم بدون باخت جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشد .‌

تیم شاهین خزر رودسر نیز با کسب ۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار داشت وبرای این که بتواند موقعیت خودش را در جدول رده بندی بهبودببخشد به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی بود.

 شهرداری بندرعباس و شاگردان حمید رضایی پور از همان ابتدا عزم خودشان را برای پیروزی در این بازی جزم کردند ودر پایان هم موفق شدند در یک بازی دیدنی حریف رودسری خودش را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد.منصور مداریی ۲ گل ، پوریا سوروئی ۲ گل ، سجاد عبدا...پور و  فاروق پسنده بازیکنی که به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است برای شهرداری بندرعباس گلزنی کردند تا تنها نماینده  هرمزگان در این رقابت ها با کسب ۱۴ امتیاز همچنان بدون باخت صدرنشین باقی بماند. 

در سایر بازی های این هفته هم این نتایج به دست آمد و مقاومت گلساپوش يزد ۵ بر  ۴ ملوان بندر گز را شکست داد. پيام كوير اردكان در خانه ۵ بر ۴ مغلوب  شهرداری سمنان شد. جهان نژاديان آبادان ۵ بر صفر بازی را  به پارس جنوبی بوشهر واگذار نمود. شهرداری چابهار ۶ بر یک بازی را به شهدا چليچه واگذار نمود.شهريار ساری ۲ بر یک به ايفا اردكان باخت. مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با شرکت ۱۲ تیم شهرداری بندرعباس،شهرداری چابهار، شهیدجهان نژادیان آبادان، مقاومت گلساپوش یزد ، ایفا و پیام کویر اردکان، ملوان بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری سمنان،  شاهین خزر رودسر، شهریار ساری و شهدای چلیچه شهرکرد به صورت دوره ای و رفت و برگشت در حال برگزاری است. 

 آمار هفته پنجم:

  بازی انجام شده: ۶ بازی

  تعداد پیروزی مستقیم: ۶ پیروزی

  تعداد پیروزی وقت اضافه: صفر

  تعداد پیروزی ضربات پنالتی: صفر

  پیروزی میزبانان: ۱ پیروزی 

پیروزی مهمانان: ۵ پیروزی

 گل های رد و بدل شده: ۴۳ گل

  گل های میزبانان: ۱۵ گل

   گل های مهمانان: ۲۸ گل

 میانگین گل زده در هر دیدار: ۷/۱ گل

  پرگل ترین بازی: شاهین خزر رودسر۴ - ۶ شهرداری بندرعباس با ۱۰ گل

کم گل ترین بازی:

شهریار ساری ۱ -۲ ایفا اردکان با ۳ گل

 کلین شیت:

حمید بهزادپور (پارس جنوبی)

 هت تریک:

محمدعلی صادقی( شهرداری سمنان)

جواد دهقانی زاده(گلساپوش یزد)

بهترین خط حمله:

شهرداری بندرعباس و شهدا چلیچه با ۶ گل زده

بهترین خط دفاع:

پارس جنوبی بدون گل خورده

 ضعیف ترین خط حمله: 

شهید جهان نژادیان آبادان بدون گل زده

ضعیف ترین خط دفاع:

شاهین خزر رودسر و شهرداری چابهار با ۶ گل خورده

دیدگاه ها (0)
img