علیرضا بهرمن:

اهداى خون باید در ميان ورزشكاران به يک فرهنگ تبديل شود



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی:  اعضاى هيات ووشو هرمزگان به مناسبت ۲۴ خرداد، روز جهانی اهداکنندگان خون در محل سازمان انتقال خون استان حاضر شدند و به اهداى خون پرداختند.

طرح بزرگ اهداى خون با انعقاد تفاهم نامه اى ميان فدراسيون ووشو كشور و سازمان انتقال خون همه ساله در ماه مبارک رمضان انجام مى شود و ورزشكاران و اعضاى هيات هاى ووشو استان ها با حضور در مراكز خون دهى، اهداى خون مى كنند.

عليرضا بهرمن رئیس هیات ووشو هرمزگان  در حاشيه اين برنامه اظهار داشت: هرمزگان يكى از استان هايى است كه اهداى خون در آن بيشتر احساس مى شود چراكه در اين استان به جز موارد اضطرارى داراى بيش از سه هزار بيمار تالسمى و هزاران افراد مبتلا به انواع بيمارى هاى خونى وجود دارد كه نياز است ورزشكاران با حضور چشمگير خود به اين موضوع مهم و معنوى كمک كنند.

وى با بيان اينكه نياز است اهداى خون در ميان ورزشكاران به يک فرهنگ تبديل شود افزود: به گفته يكى از مسؤولان انتقال خون هرمزگان، استقبال هيات هاى ورزشى استان از اين قبيل برنامه ها مانند اهداى خون آنچنان كه انتظار مى رود جدى نيست كه بايستى تمهيدى انديشيده شود تا اهداى خون در ميان هيات هاى ورزشى به يك كار فرهنگى بزرگ تبديل شود.

رئيس هيات ووشو هرمزگان در پايان تصريح كرد:اهداکنندگان باارزشترین ماده وجودی خویش را تقديم به نيازمندان مى كنند و با اهدای خون، جان دوباره اى را به چندين بیمار مى بخشند که کار بسیار مقدسی است.   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها