14

مهر

1403


ورزشی

16 تیر 1397 08:10 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - کلاس های  داوری در شهرستان های هرمزگان برگزار خواهد شدعلیرضا صفا رئیس دپارتمان  داوری فوتبال هرمزگان بیان داشت:کمبود داور در شهرستان بندرعباس به شدت احساس می شود و این مشکل باید هرچه سریعتر برطرف شود. 

وی گفت : متاسفانه مرکز استان به آن اندازه که باید داور ندارد و این موضوع باعث شده که ما برای قضاوت مسابقات مختلف با مشکل بر بخوریم‌. 

صفا گفت : کمیته داوران استان آمادگی کامل را دارد که در تمامی شهرستانهای استان کلاس داوری درجه سه و یا ارتقا برگزار کند و هیاتهای فوتبال  شهرستان ها  می توانند با یک در خواست این کار را از کمیته داوران بخواهند.

رئیس دپارتمان داوری استان همچنین خبر از تست داوران و دانش داوری با حضور نورانی مسوول کمیته آموزش داوران فدراسیون داد و گفت: با حضور ۲۴ داور این آزمون ها برگزار شد وداوران واجد شرایط جهت قضاوت به مسابقات کشوری معرفی شدند.

وی گفت: جهت قضاوت داوران در مسابقات استان هم به زودی تست از داوران گرفته خواهد شد و امسال قصد داریم این تست را خارج از بندرعباس انجام دهیم و این کار در دو منطقه غرب و شرق استان انجام خواهد شد. 

علیرضا صفارئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان در پایان  از برگزاری کلاس ارتقا داوری سه به دو در شهرستان بندرعباس با حضور ۲۱ داور از سراسر استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با داشتن مدرسان داوری و مدرس آمادگی جسمانی بومی دیگر مشکلات سابق برای آوردن مدرس به استان نداریم و خود همین مدرسان بومی کلاس های داوری درجه سه و ارتقا سه به دو را تدریس خواهند کرد.

دیدگاه ها (0)
img