مددکاران نقش تاثیر گذاری در آرامش زندان دارند



صبح ساحل ، اجتماعی - مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: مددکاران حلقه اصلی اتصال مددجویان با مجموعه زندان و محاکم قضایی هستند و اگر کار خود را به خوبیص انجام دهند موجب آرامش زندان می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای هرمزگان، علی استادی در جلسه شورای اداری زندان های استان افزود: مددکاران باید با کاری علمی و کارشناسی بحران های ناشی از حبس را از مددجویان دور کنند تا زمینه اصلاح و تربیت آنان بیش از پیش فراهم شود.

وی بر هم اندیشی و تعامل در کارها تاکید کرد و اظهار داشت: با خرد جمعی دسترسی به اهداف سازمانی تسهیل و مشکلات و کاستی ها برطرف می شود و بهره وری هم ارتقاء می یابد.مدیرکل زندان های هرمزگان بر سرکشی مداوم از اندرزگاهها تاکید و تصریح کرد: باید با هوشیاری و بازرسی های دقیق از بروز مشکلات حادثه ساز پیشگیری کرد.

استادی با بیان اینکه روزمرگی آفت کار است گفت: باید با برنامه ریزی هدفمند و اصولی رو به جلو حرکت و برای دستیابی به اهداف تلاش مضاعفی کرد.وی افزود: افرادی که کار را جدی نمی گیرند مجموعه را دچار چالش و آسیبی جدی می کنند و باید با این افراد به شدت برخورد شود.

مدیرکل زندان های استان بر تشکیل پرونده شخصیت برای همه زندانیان تاکید کرد و بیان داشت: با تشکیل پرونده شخصیتی، روند اصلاح و تربیت مددجویان هدفمندتر می شود.

استادی گفت: داشتن بانک اطلاعاتی جامع و کامل از زندانیان در برنامه ریزی ها و کاهش جمعیت کیفری بسیار تاثیر گذار است.

علی استادی مدیرکل زندان های استان در پایان به کاهش جمعیت کیفری زندان ها هم اشاره کرد و گفت: جمعیت کیفری زندان های استان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل یک و نیم درصد کاهش یافته است که با تعامل بیشتر با دستگاه قضا و تلاش مضاعف همه کارکنان باز هم این آمار کاهش می یابد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها