12

مهر

1403


ورزشی

30 تیر 1397 07:36 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی میزبان تیم اهورا بهبهان بود.

در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم آذرخش بندرعباس در سالن فجر بندرعباس با تیم اهورا بهبهان نماینده استان خوزستان دیدار کرد.

آذرخشی‌ها از دو مسابقه گذشته پیروزی ۴ بر ۳ مقابل ارژن شیراز و باخت ۴ بر ۲ مقابل شهروند ساری در کارنامه داشتند. ضمن این‌که در کارنامه تیم اهورا بهبهان نیز باخت ۳ بر صفر مقابل سن ایچ ساوه و شکست ۶ بر ۵ مقابل فرش آرا مشهد دیده می‌شود.

در جدول رده‌بندی و تا پایان هفته دوم و قبل از بازی سوم نماینده بندرعباس با کسب ۳ امتیاز در مکان هشتم و نماینده بهبهان نیز بدون امتیاز در مکان سیزدهم جای داشتند.

دوتیم بازی را با شور و هیجان خوبی شروع کردند اما هرچه از دقایق نیمه نخست می‌گذشت بازی خوبی از دو تیم نمی‌دیدیم تا این‌که آذرخش یک‌بار دیگر در پنج دقیقه پایانی نیمه نخست بازی را به دست گرفت و در ۱۵ ثانیه پایانی توسط علی عابدین به گل رسید تا نیمه نخست با برتری به سود آذرخش به پایان برسد.

در نیمه دوم این مشکی پوشان تیم بهبهان بودند که بازی را بهتر شروع کردند و هنوز دو دقیقه از این نیمه نگذشته بود که سید فخرالدین موسوی پور گل مساوی را برای این تیم زد تا دوباره بازی مساوی دنبال شود.

بازیکنان آذرخش که نمی‌خواستند مقابل هواداران خود شرمنده باشند پس از دریافت گل مساوی حملات خود را روی دروازه بهبهان بیشتر کردند اما موقعیت‌های به‌دست‌آمده را با بی‌دقتی یکی پس از دیگری از دست می‌دادند.

در دقیقه ۳۸ بازی بود که شوت زیبای امین نصرالله زاده برای بار دوم قفل دروازه اهورا بهبهان را باز کرد. بازی رو به پایان بود که علی عابدین زننده گل نخست آذرخش گل دوم و سوم تیمش را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه سه بر یک به سود نارنجی پوشان هرمزگانی به پایان برسد و آذرخش بعد از باخت هفته دوم در هفته سوم به دومین پیروزی خودش دست پیدا نماید. 

در این بازی برای آذرخش بندرعباس محمد خرم، مرتضی فراهانی، محمد بنی اسدی، مهرداد قنبر زاده، امین نصرالله زاده، مجید احمدی، سینا احمدیان پور، علی عابدین، حبیب محمد زاده، محمد زاهدی، مجید احمدی و محمد اسلامی با هدایت عباس روز پیکر بازی کردند و سعید ترابیده، فاضل بهمنی، رضا سهرابی، سجاد سلیمی، رضا شایان پور، امیر شجاعی، احسان متولی، نعیم سیاری، افشین مادری، سید فخرالدین موسوی و محسن فتاحی با هدایت محمد حجت برای تیم اهورا بهبهان به میدان رفتند. در دو بازی دیگر این هفته تیم گیتی پسند اصفهان با شش گل شهرداری ساوه را شکست داد.

‌رقابت رضا لک سرمربی باسابقه تیم گیتی پسند با تیم سابقش یک‌طرفه بود. شاگردان لک در این دیدار خانگی مقابل شهرداری ساوه قرار گرفتند که تیم شهرداری ساوه با توجه به شروع دیرهنگام تمرینات و فعالیت جهت تیم داری از شرایط مسابقه دور بود.گیتی پسندی‌ها از همان ابتدای بازی بر بازی تسلط داشتند و موقعیت‌های فراوانی روی دروازه تیم شهرداری ایجاد کردند تا آن‌که سرانجام محمد طاهری جوان دروازه ساوه را گشود و کار گیتی پسند راحت‌تر شد.در ادامه احمد عباسی یک گل دیگر زد تا خیال لک در دقایق ابتدایی آسوده شود.در دقایق پایانی نیمه اول قطعی برق بازی را متوقف کرد تا دو تیم بعد از دقایقی با تلاش باشگاه گیتی پسند برای اتصال مجدد برق توسط ژنراتوری خارج از مدار برق شهری امکان برگزاری بازی فراهم شد اما نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم مطابق بخش اول بازی تیم گیتی پسند مالک توپ و میدان و موقعیت بود اما از عطش اصفهانی‌ها کاسته شده بود. درنهایت اصفهانی‌ها از پاشیدگی تیم ساوه بهره گرفته و ۴ گل دیگر زدند تا بازی نه‌چندان دشوارشان را با حساب ۶ بر صفر ببرند. در نخستین بازی هفته تیم مس سونگون ورزقان در خانه و در حضور محمد ناظم الشریعه موفق شد تیم شهروند ساری را در دیداری دشوار با شکست بدرقه کند. در این دیدار تیم شهروند بازی را بسیار عالی آغاز کرد و توسط شیر پور و رسولی با دو گل از مدافع عنوان قهرمانی پیش افتاد اما تجربه شاگردان بی‌غم به مدد این تیم رسید و تقی زاده و فخیم از درخشش صمیمی استفاده کردند و دو گل به ثمر رساندند تا بازی را با یک امتیاز به رختکن بروند. در نیمه دوم هم مسی‌ها بهتر ادامه دادند و یک گل زدند تا از حریفشان پیش بیفتند و با نتیجه سه بر دو برنده این بازی باشند. 

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم به‌صورت دوره‌ای و رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول تا هشتم به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند.تیم آذرخش بندرعباس در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باوجود مشکلات مالی فراوان با نمایشی قابل‌قبول و کسب ۳۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی جای گرفت.

  عباس روز پیکر:

 بازی به دلم نچسبید

عباس روز پیکر سرمربی تیم آذرخش در پایان بازی مقابل اهورا بهبهان که با برتری سه بر یک تیمش به پایان رسید گفت: بازی را بردیم اما واقعیتش اصلانی از نحوه بازی کردن تیم راضی نیستم و در کل بازی به دلم نچسبید.

 وی بیان داشت: از تیم اهورا سرتر بودیم اما دیر بسته شدن تیم باعث شده است تا آن بازی هماهنگ را از بازیکنانم شاهد نباشیم. 

روز پیکر اظهار داشت: همین‌که توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم خدا را شکر می‌کنم اما این قول را به هواداران تیم می‌دهم که هفته‌های پیش رو بهتر بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم آذرخش بندرعباس در ادامه گفت: حمایت هواداران و مسئولان بسیار خوب است و انتظار دارم که این حمایت تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

  سرمربی اهورا بهبهان:

هواداران آذرخش سنگ تمام گذاشتند

سرمربی تیم اهورا بهبهان پس از شکست تیمش در بازی هفته سوم مقابل آذرخش بندرعباس گفت: هواداران آذرخش برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند.

 محمد حجت اظهار داشت: یکی از دلایل باخت ما به تیم بندرعباس شرایط سخت سالن فجر بود و من مطمئن هستم که هیچ تیمی نمی‌تواند باوجوداین همه هوادار به‌راحتی از آذرخش نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم خوزستان گفت: شرایط تیم ما بازی به بازی بهتر خواهد شد و این را نبینید که ما اکنون سه باخت در کارنامه داریم. در این بازی بسیار خوب بودیم و در هر دونیمه در دقایق آخر کم آوردیم و گل خوردیم.

وی بیان داشت: یک تیم کاملاً بومی هستیم ولی به بازیکنان خود ایمان‌دارم و روزهای خوش هم به سراغ تیم ما خواهد آمد و از شرمندگی هواداران خودمان بیرون میاییم. تیم اهوار بهبهان با این شکست در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیدگاه ها (0)
img