12

مهر

1403


ورزشی

04 مرداد 1397 07:57 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی  :عکس // محمد کرمی هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با بازی تیم های اهورا بهبهان و مس سونگون شروع شد. 

چهارمین هفته لیگ برتر فوتسال کشورمان از روز سه شنبه دوم مرداد با تک دیدار تیم مس سونگون ورزقان و اهورا بهبهان آغاز شد وسایر دیدارهای این هفته فردا جمعه پنجم مردادماه برگزار خواهد شد.

نخستین دیدار هفته چهارم به میزبانی تیم اهورا و با حضور پرشور هواداران این تیم برگزار شد.اما نکته مهم‌ترکیب دو تیم و سورپرایز مسی ها برای اهورا، غیبت کامل تیم اصلی در این بازی بود.

به طوری که حمید بیغم سرمربی تیم مس هم با این تیم به بهبهان سفر نکرد تا بازیکنان غیر کلیدی تیم و مهره های جوان مدافع عنوان قهرمانی، نماینده تبریز در هفته چهارم باشند. اما در حالی که انتظار می رفت اهورا با توجه به دست خالی مس و حضور هواداران پرشورش از فرصت کسب اولین امتیازات استفاده کند، این تیم مس بود که توانست با گل عجیب سعید مومنی از زمین خودی از میزبان پیش افتاد.  

در نیمه دوم این بازی اهورایی ها فشار زیادی به تیم میهمان وارد کردند اما در راه گلزنی ناکام بودند تا جایی که با اخراج شایان پور و یک بازیکن کمتر توانستند به تساوی برسند.

اما در این لحظات مسی ها با زدن دو گل کار را برای میزبان دشوار کردند . در ادامه هرچند بهبهانی ها یک گل زدند اما تلاششان تا آخرین ثانیه هم فایده نداشت.

اما اهورایی ها که ناامید نشده بودند با ادامه فشارشان در ثانیه پایانی به گل تساوی رسیدند تا اولین امتیازشان در لیگ برتر را دشت کنند.

تیم آذرخش بندرعباس که از سه بازی قبل خود صاحب دو پیروزی و یک شکست شده است فرداجمعه 5 مرداد مهمان تیم شرکت ملی حفاری اهواز است.

آذرخش بندرعباس با ۶ امتیازی که دارد تا پایان هفته سوم در مکان پنجم جدول رده بندی ایستاده است و حریف اهوازیش با  ۷ امتیاز  وبه دلیل تفاضل گل کمتر در مکان چهارم  ایستاده است ودر این بازی تنها به دنبال سه امتیاز آن است تا اولا این جایگاهی که دارد از دست ندهد ودر ثانی می خواهد به صدر جدول رده‌بندی دست پیدا نماید.

از سوی دیگر آذرخش و شاگردان عباس روزپیکر هم اگر بتواند در این بازی پیروز شوند می تواند این امید را داشته باشند که حتی صدرنشین هم بشوند.

اسماعیل کمربسته ، انور ابراهیم پور،  علیرضا عبدالغنی و  مهدی صفایی  داوران این  بازی هستند و ناظر داوری هم  عباس رنجی است.

در سایر بازی های هفته چهارم شهروند ساری  میزبان لبنیات ارژن فارس است. ارژن فارس ۴ و شهروند ساری ۳ امتیازی هستند و مکان هفتم و دهم جدول را در اختیار دارند .

محمدعلی ترحمی ، مجید اکبری،  فرزین صالح  و  ابراهیم آخوندی داوران این بازی هستندو کار نظارت داوران را علیرضا رجبی برعهده دارد. 

 شهرداری ساوه تیم قعر نشین در هفته چهارم میزبان  مقاومت قرچک است.

شهرداری از سه بازی قبل خود امتیازی کسب نکرده است اما مقاومت قرچک دو مساوی و یک شکست در کارنامه دارد تا با ۲ امتیاز در  مکان  دوازدهم قرار دارد.

وحید سلیمانی ، علی احمدی ، مجید فراهانی و  مجتبی بختیاریان کار قضاوت این بازی را برعهده دارند. احمد جباری هم ناظر داوری این مسابقه است. 

تیم سوهان محمدسیما قم  میزبان سن ایچ ساوه است. اختلاف امتیازی دو تیم تنها یک امتیاز است و این موضوع حساسیت این دیدار را بالا می برد.

محمدرضا ذاکری،  مصطفی زینی ،  هادی ترابی و مسعود شفیعی داوران این بازی هستند و  ناظر داوری هم  ابراهیم مسیبی است. مقاومت البرز  میزبان تیم دوم جدول رده بندی فرش آرا مشهد است. 

ایمان غلامی ،  حمید سلیمانی ، کمال بایزیدی و  حسینعلی محمدنژاد داوران و  صادق موسوی هم ناظر داوری این مسابقه است.

بازی گیتی پسند  و پارسیان شهر قدس که قرار بود جمعه برگزار شود به امروز پنج شنبه موکول شده است.

 محمودرضا نصیرلو ،  محمدعلی سیاحی ،  علی اسماعیلی سزاری و  وحید سکوتی داوری این مسابقه  را برعهده دارند و ناظر داوری هم عباس دهقانپور می باشد. 

 

دیدگاه ها (0)
img