12

مهر

1403


ورزشی

30 مرداد 1397 07:45 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی هفته پانزدهم  لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران  امروز سه شنبه 30 مرداد در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد. ‌

تیم شهردادری بندرعباس که هفته گذشته در خانه مغلوب تیم یزدی گلساپوش شد امشب هم با دیگر نماینده استان یزد پيام کویر اردكان بازی می کند .

تیم کویر اردکان تیم قعرنشین جدول رده بندی است و یاران حمید رضایی پور در تیم شهرداری بندرعباس شانس زیادی دارند که این بازی را در ورزشگاه آزادی اردکان با پیروزی پشت سر بگذارند.

 این دیدار را ابراهيم اكبرپور با همکاری اميرفالحی،سعيد افشاری و ابوالفضل داوطلب قضاوت خواهند کرد. 

ناظر داوری این بازی حسين ربيحاوی است.

 در سایر دیدارهای این هفته  شهرداری چابهار میزبان ملوان بندرگز  است . این دیدار در ورزشگاه شهید پیوسته چابهاربا قضاوت داوران محمدحاجيلو،حسين علوی كيا،شهاب احمدی و حسين لشگری برگزار خواهد شد.  رضا ابراهيمی ناظر داوری این مسابقه است.  

مقاومت گلساپوش يزد میزبان شهرداری سمنان در ورزشگاه سلمان مردآباد است. داوران این دیدار امين تيموری،مجيدبشكوه،هادی حسينی و غلامرضاكرمعلی ‌پور می باشد. 

ناظر داوری این دیدار هم محمدعلی  اسحاقيان است. شهيدجهان نژاديان آبادان در خانه با ايفا اردكان بازی می کند. داوران این مسابقه رسول پرسه،حسام عرب،محمدموسوی وآرش زارعی و ناظر داوری هم محمدپناهی است. 

شهريار ساری در ورزشگاه داراب با شهدای چليچه دیدار خواهد کرد.

حميدمتين مقدم، مهدی قربانفكر،صادق ناصريان و غلامرضا سلطانی کار قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و ناظر داوری هم حسين بهزادی فر می باشد. 

خزر رودسر با پارس جنوبی  بوشهر در ورزشگاه قایقران منطقه آزاد انزلی دیدار خواهد کرد.

این بازی را جهان گشت محمديان،مهران خليلی،بهزاد رضايی وجواد فلاحی داوری می کند و  صالح خطيرنامنی هم بر کار داوران نظارت خواهد کرد. 

دیدگاه ها (0)
img