خزانه‌دار و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر بندرعباس انتخاب شدند



صبح ساحل ، اجتماعی - صبح دیروزهفتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایسنا،هفتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار جلسه «انتخاب اعضای جدید کمیسیون‌های تخصصی شورا به استناد تبصره 9 آیین‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر مصوب 85/12/10 شورای عالی استان‌ها» و «انتخاب خزانه‌دار شورا طبق ماده 3 آیین‌نامه اجرایی تشکیلات ،انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهرها مصوب 78/1/11 هیئت‌وزیران» برگزار شد.

برای کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک، کیانوش جهانبخش، فرزانه آرامش، اسماعیل بواشه، احمد عامری، آبتین امیری، جواد بلارک، اسلام باوقار کاندید شدند که از این میان فرزانه آرامش با 10 رای، آبتین امیری با 10 رای، اسماعیل بواشه با 9 رای، جواد بلارک با 8 رای و کیانوش جهانبخش با 7 رای به‌عنوان اعضای جدید این کمیسیون انتخاب شدند.

برای کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری مجید عسکری زاده، فرزانه آرامش، فاطمه جراره، آبتین امیری، جواد بلارک، پرویز سالاری و اسلام باوقار کاندید شدند که از این میان مجید عسکری زاده با 10 رای، پرویز سالاری با 9 رای، فرزانه آرامش با 8 رای، آبتین امیری با 7 رای و اسلام باوقار با 7 رای به‌عنوان اعضای جدید این کمیسیون انتخاب شدند.

برای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، کیانوش جهانبخش، اسماعیل بواشه، احمد عامری، آبتین امیری، پرویز سالاری، اسلام باوقار و فاطمه جراره کاندید شدند که از این میان اسماعیل بواشه با 9 رای، آبتین امیری با 9 رای، پرویز سالاری با 9 رای، فاطمه جراره با 9 رای و احمد عامری با 8 رای به‌عنوان اعضای جدید این کمیسیون انتخاب شدند .

برای کمیسیون نظارت، ارزیابی و حقوقی کیانوش جهانبخش، مجید عسکری زاده، احمد عامری، فاطمه جراره، فیصل دانش کاندید شدند که به علت تعداد حداقلی کاندیدها هر پنج نفر با رای همه اعضای حاضر در شورا به‌عنوان اعضای جدید این کمیسیون انتخاب شدند.

برای کمیسیون اقتصاد، برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری مجید عسکری زاده، فرزانه آرامش، احمد عامری، جواد بلارک و پرویز سالاری کاندید شدند که به علت تعداد حداقلی کاندیدها هر پنج نفر با رای همه اعضای حاضر در شورا به‌عنوان اعضای جدید این کمیسیون انتخاب شدند.

برای کمیسیون معماری و شهرسازی، کیانوش جهانبخش، مجید عسکری زاده، فرزانه آرامش، اسماعیل بواشه، احمد عامری، جواد بلارک و اسلام باوقار کاندید شدند که از این میان جواد بلارک با 10 رای، فرزانه آرامش با 9 رای، اسماعیل بواشه با 9 رای، مجید عسکری زاده با 6 رای و احمد عامری با 5 رای به‌عنوان اعضای جدید این کمیسیون انتخاب شدند.همچنین برای انتخاب خزانه‌دار به مدت دو سال برای کنترل رفتارهای مالی شورا، تنها اسماعیل بواشه کاندید شد که با 9 رای به‌عنوان خزانه‌دار شورا انتخاب شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها