12

مهر

1403


ورزشی

17 شهریور 1397 08:18 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رئیسی:المپیاد ورزشی دانشجویان فنی و حرفه ای پسر سراسری کشور به میزبانی  شهر تبریز برگزار شد. 

باحضور ۱۰ تیم از مناطق کشور مسابقات فوتسال دانشجویان فنی و حرفه ای  کشور در شش رشته ورزشی به  میزبانی تبریز برگزار شد که تیم  هرمزگان توانست در مسابقات فوتسال به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. 

تیم هرمزگان که شامل استان های کرمان و سیستان و بلوچستان بود در گروه دوم مسابقات فوتسال با تیم های بوشهر ، سمنان ، مشهد و اصفهان هم گروه بود که در پایان مسابقات  پس از تیم بوشهر به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد.

 از گروه اول هم که تیم های تهران ،تبریز ، زنجان ، خرم آباد و کردستان حضور داشتند تیم های  زنجان اول و تبریز دوم به مرحله نیمه نهایی  راه یافتند. دربازی های نیمه نهایی هرمزگان با نتیجه ۴ بر ۱ تیم زنجان را در هم شکست و به فینال رسید.

در دیگر بازی نیمه نهایی تیم  بوشهر و تیم تبریز با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم بوشهر در ضربات پنالتی  تیم میزبان را شکست داد تا حریف هرمزگان در بازی فینال باشد. 

در دیدار فینال تیم هرمزگان انتقام بازی دور نخست را از بوشهر گرفت و این تیم را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد تا قهرمان این دوره از مسابقات شود. 

در پایان این مسابقات  هادی نظری از هرمزگان به عنوان بهترین دروازه بان شناخته شد‌ . امیر رضا خون جهان از هرمزگان عنوان بهترین بازیکن را به خود اختصاص داد.  

دیدگاه ها (0)
img