عرضه گسترده گوشت با هدف تنظیم بازار هرمزگان آغاز می شود



صبح ساحل ، اقتصادی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: عرضه گسترده گوشت با هدف تنظیم بازار این محصول به زودی در هرمزگان آغاز می شود.

ایرج حیدری در نشست كارگروه تنظیم بازار استان هرمزگان كه با محوریت بررسی وضعیت  قیمت كالا های اساسی برگزار شد، تصریح كرد: مدیریت و نظارت مستمر بر بازار استان مقوله بسیار مهمی است كه باید به صورت مرتب در دستور كار اعضای كارگروه تنظیم بازار استان قرار گیرد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: دستگاه های اجرایی عضو كارگروه تنظیم بازار استان كالاهای اساسی مردم استان را به موقع و با قیمت مناسب تامین و در بازار عرضه كنند تا خللی در تهیه این كالا ها به وجود نیاید.

حیدری ادامه داد: در مقوله بازار ماهی استان با ورود كارگروه تنظیم بازار و اتخاذ تصمیمات مناسب شاهد كاهش التهاب در بازار این محصول بودیم و انتظار است التهاب موجود در بازار مرغ و گوشت استان با اتخاذ تصمیمات مناسب كاهش یابد و قیمت  این محصولات به ویژه گوشت به نقطه تعادل در بازار برسد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: در راستای مدیریت و تنظیم بازار گوشت استان عرضه گسترده این محصول از هفته آینده توسط دستگاه های ذیربط آغاز می شود.

وی گفت: گوشت گرم و منجمد در استان در مكان های مشخص عرضه گردد و در این رابطه دستگاه های ذیربط توسط رسانه ها به ویژه صداوسیما اطلاع رسانی كنند.

حیدری خاطرنشان كرد: زمینه های ورود دام سنگین و سبك برای تنظیم بازار گوشت استان با رعایت موارد بهداشتی تسریع شود.معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: براساس اعلام مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، عرضه گسترده  گوشت منجمد و گرم در استان به ازای هر كیلو 20 هزار تومان و 37 هزار تومان در استان از اویل هفته آینده آغاز می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها