12

مهر

1403


ورزشی

18 شهریور 1397 08:02 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی میزبان تیم مقاومت قرچک بود.

در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم آذرخش در سالن فجر بندرعباس با تیم مقاومت قرچک دیدار  کرد.

آذرخشی ها که از هشت مسابقه گذشته دو برد مقابل ارژن شیراز و اهورا بهبهان ، دو تساوی برابر مقاومت البرز و شهرداری ساوه و چهار باخت مقابل شهروند ساری، حفاری اهواز ، سوهان محمدسیما قم و گیتی پسند در کارنامه داشتند در این بازی خانگی به دنبال سومین برد خود بودند. 

دو تیم آذرخش و مقاومت قرچک  تا پایان هفته هشتم   با کسب ۸ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب دهم و یازدهم  بودند و این موضوع حساسیت این دیدار را بالا برده بود. 

بازی دوتیم راس ساعت ۱۸ با سوت داور آغاز شد و هنوز چهار دقیقه از آن نگذشته بود که علی عابدین با یک شوت زیبا دروازه مقاومت قرچک را باز کرد. 

در ادامه نیمه نخست  باز این آذرخش بود که موقعیت های گلزنی داشت ودر دقیقه ۱۹ یک بار دیگر علی عابدین  برای تیمش گلزنی کرد تا این نیمه دو بر صفر به سود آذرخش  به پایان برسد. 

با شروع نیمه دوم هنوز یک دقیقه از آن سپهری نشده بود که  مصطفی طیبی گل سوم را برای نارنجی پوشان آذرخش به ثمر رساند.

 مشکی پوشان قرچک که نمی خواستند مقابل آذرخش  دست و بسته باشند پس از دریافت گل سوم روی حملاتی که انجام دادند توسط  محمد نجف سنگی یکی از گل های خورده را جبران کردند.

در ادامه دو تیم نتوانستند گل دیگری به ثمر برساند واین بازی با نتیجه سه بر یک به سود آذرخش به پایان رسید و شاگردان عباس روزپیکر بعد از دو هفته باخت پی در پی به پیروزی دست یافتند‌ 

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شرکت ۱۴ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند.

تیم آذرخش بندرعباس در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با وجود مشکلات مالی فراوان با نمایشی قابل قبول و کسب ۳۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی جای گرفت.

در سایر دیدارهای این هفته هم این نتایج به دست آمد. 

 ارژن شیراز ۲ شهرداری ساوه ۲ 

گلزنان: میثم برمشوری ، جعفر نجفی (ارژن) ، سیدعلی کیایی ، میثم نوری(شهرداری)

درشیراز و در سالن ابولفتحی که تماشاگران جو خوبی را برای میزبان به راه انداخته بودند ابتدا دو تیم یکدیگر را محک زدند و در ادامه روی یک ضد حمله ارژن به گل رسید تا پیش بیفتند و پس از آن تصمیمات داور و اعتراض های دو تیم بازی را کمی نگهداشت و در پی آن سرمربی شهرداری اخراج شد اما در ادامه ساوجی ها روی یک ضربه ایستگاهی و حرکت تیمی به گل تساوی رسیدند و نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید.

در نیمه دوم این شهرداری بود که با یک بازی حساب شده پا به میدان گذاشت و به گل برتری رسید. در ادامه ارژن بر حملات خود افزود تا روی یک صحنه توپ وارد دروازه حریف کرد تا تساوی دو دو حاکم شود و تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشته باشد و دو تیم به تک امتیاز رضایت بدهند.

 اهورا بهبهان ۳ مقاومت البرز ۸ 

گلزنان: سجاد مسیحی ۲ ، افشین مادری(اهورا) خیام ۳ ، باغشینی ، محمد زاده ، سهیلی مقدم ، کدخدایی ، امیرحسین داوودی(مقاومت البرز)

جدال بهبهان و سربازان کرجی در سالن علی بن ابی طالب با نهایت حساسیت و موج پر شور تماشاگران بهبهانی آغاز شد و پس از طی چند دقیقه به دلیل ازدحام بیش از حد تماشاگران و پرتاب اشیا متوقف شد اما پس از شروع مجدد بهبهانی گلها را یکی پس از دیگری دریافت کردند و به یکباره ۶ گل دریافت کردند در ادامه تلاش و پاورپلی نیز جواب خوبی نداد تا در انتها برتری هشت بر سه کرجی ها رقم بخورد و سه امتیاز برای شاگردان کیانفر  به دست آید.

 شهروند ساری ۷  محمدسیما قم ۱

ساروی ها در خانه میزبان سوهان قم بودند و با اداره بازی و استفاده از امیتاز میزبانی و حمایت تماشاگران خود نیمه نخست و نیمه دوم را با گلزنی پیش بردند و حملات قمی راه به جایی نبرد و این تیم شش بر صفر پیش افتاد.

پس از به پایان رسیدن محدودیت خطایی شهروند چند موقعیت برای سوهان بدست آمد ک تنها یکی از این موقعیت ها از روی نقطه پنالتی دوم به گل تبدیل شد تا یکی از اختلاف دو تیم کم شود اما شهروندی ها پس از اخراج بازیکن حریف موفق به گلزنی و پیروزی شیرین به نام خود ثبت کردند.

 پارسیان شهرقدس ۳ ملی حفاری اهواز ۳ 

جدال پارسیان و حفاری اهواز در سالن الغدیر شهرقدس با نهایت حساسیت میان دو تیم آغاز شد این حفاریچی ها بودند که ابتدا به گل رسیدند اما در ادامه پارسیان دو گل زد و از حریف پیش افتاد تا شاگردان علاسون تلاش های خود را برای گرفتن نتیجه دوچندان کنند اما این تلاش ها از سوی دو تیم با برتری سه بر دو میزبان همراه بود تا اینکه حفاری توانست بازی را به تساوی سه سه برساند و ادامه بازی نیز نتیجه ای برای دو تیم نداشته باشد تا تساوی دو تیم را صاحب یک امتیاز کند.

 گیتی پسند ۳  مس سونگون ۴ 

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مقابل مس سونگون قرار گرفت تا به نوعی فینال نیم فصل اول را در تبریز شاهد باشیم.

 گیتی پسندی ها که تا کنون در لیگ برتر تن به شکست نداده بودند در این بازی هم از میزبان پیش افتادند اما شاگردان تقی پور در نیمه دوم توانستند به خوبی تیم حریف را تحت فشار قرار داده و با نتیجه ۴-۳ به برتری برسند تا اختلافشان را در صدر جدول به ۵ برسانند تا در صورت شکست دادن حفاری در بازی عقب افتاده تنها دو امتیاز فاصله دو تیم در پایان هفته نهم باشد که این  مسئله می تواند لیگ را در ادامه فصل به اوج حساسیت برساند.

در این دیدار علیرضا عسگری کهن و فرهاد فخیم و مرتضی عزتی و ابوالقاسم عروجی برای مس و مهدی جاوید و سعید احمدعباسی و محمد شجری برای گیتی پسند گلزنی کردند.

 فرش آرا مشهد ۴  - ۱ سن ایچ ساوه

گلزنان: علی رستمی ، مجید خزایی ، کمال کهندل ، محمد عیدی(فرش آرا) مجید حاجی بنده(سن ایچ)

جدال فرشی ها و سن ایچ در مشهد با گلزنی مشهدی ها آغاز شد و ادامه کار سن ایچ به گل تساوی رسید و فرش آرا با به دست گرفتن کار به گل دوم رسید و ادامه تلاش ساوجی ها کار را به لحظات پایانی کشید و این تیم دست به سیستم پاورپلی زد اما این کار باعث شد تا دو گل در دقایق انتهایی دریافت کند و در لحظات پایانی نیز پنالتی نقطه دوم برای یاران اصغری مقدم از دست رفت تا نتیجه چهار بر یک نتیجه نهایی این دیدار باشد.

سرمربی تیم مقاومت قرچک:

  آذرخش شایسته پیروزی بود

 نتوانستیم از موقعیت استفاده کنیم و شکست خوردیم

رضا زرخانلی افزود: بازی بسیار خوبی شاگردانم به نمایش گذاشتند ودرطول بازی چندین فرصت گلزنی را به دست آوردند. اما نداشتن تجربه کافی بازیکنان جوانم نتوانستند این فرصت ها را به گل تبدل کنند.

وی بیان کرد: ما برای گرفتن سه امتیاز این بازی به بندر آمده بودیم نه برای دفاع و گرفتن حداقل امتیاز اما شرایط آب و هوایی و جو سالن و نداشتن تجربه کافی بازیکنانم باعث شد که تیم ما شکست را از تیم حریف پذیرا باشد.

البته تیم آذرخش شایسته این برد بود وی در پایان گفت: امیدواریم با بالا رفتن تجربه تیمی بتوانیم شرایط مان را عوض کنیم و درهفته های آتی در برابرحریفان بهتر ظاهر شویم. 

عباس روز پیکر سرمربی تیم آذرخش بندرعباس پس از برد شیرین مقابل مقاومت قرچک به صبح ساحل گفت: بازی خوبی از دوتیم شاهد بودیم و حریف جنگنده ظاهر شد و آمده بود تا از این دیدار امتیاز کسب کند اما شاگردانم اجازه ندادند تا این تیم با حداقل امتیاز از بندر برود.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه تیم ما از برد فاصله گرفته بود شاگردانم قبل از زدن گل کاملا بر بازی مسلط بودند وپس از زدن گل اول باز هم حالت دفاعی به خود گرفتند و کمی استرس داشتند که برای دور شدن از این استرس آنان را به بازی روبه جلو فراخواندم وتوانستند گل دوم را نیز در دروازه حریف جای دهند.

روز پیکر درادامه افزود: خدا را شکر تیم به یک هماهنگی خوبی دست یافته و با تعاملی که با هیات مدیره انجام شد امیدواریم به زودی مسایل مالی نیز حل شود تا تیم بدون دغدغه و با آمادگی کامل در میدان حاضر شود. 

 

دیدگاه ها (0)
img