12

مهر

1403


حوادث

20 شهریور 1397 08:21 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث - اعظم رام پیکر دو مامور نیروی انتظامی استان  ستوان سوم «خلیل محمودی» و استوار دوم «احمد جزینی» که بر اثر شلیک گلوله افراد ناشناس در حوزه استحفاظی پاسگاه سرنی میناب به درجه رفیع شهادت نائل شدند، صبح دیروز  از محل ستاد فرماندهی انتظامی بندرعباس تا بیمارستان خاتم الانبیاء تشییع شد.

در حاشیه این مراسم که استاندار، نمایندگان مجلس ، کارکنان نیروی انتظامی و مردم شهید پرور بندرعباس و جمعی از مسئولان حضور داشتند  فرمانده انتظامی هرمزگان به شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه تاکید کرد و گفت: پرونده در حال بررسی است و در تلاشیم که این افراد شرور و مسلح را  شناسایی و در اسرع وقت نسبت به دستگیری این اشرار اقدام می‌کنیم.

سردار عزیز الله ملکی  ادامه داد: نیروی انتظامی مقابل کسانی که امنیت مردم را تهدید می کنند، ایستادگی کرده و با تمام قدرت از امنیت ایران و مردم دفاع خواهد کرد.

وی ادامه داد:  افتخار می‌کنیم در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد. 

سردار ملکی با بیان اینکه حال سربازان مجروح در این حادثه  مطلوب و در آخرین عیادتی که داشتیم، خطر رفع شده و به‌زودی عمل جراحی انجام‌ شده و سلامتی‌شان بازخواهد گشت گفت: پیکر شهیدان ستوان سوم خلیل محمودی و استوار دوم احمد جزینی پس از تشییع به زادگاهشان استان‌های فارس و کرمان منتقل می‌شود.

گفتنی است: ساعت 21 ، هفدهم شهریورماه جاری، گشت انتظامی پاسگاه سرنی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شده و این وانت را مورد تعقیب قرار دادند که بر اثر  این تعقیب و گریز در  مسافتی کوتاهی،در حوالی یک روستا ،خودرو موردنظر متوقف و پیش از پیاده شدن افسر گشت، افراد سواری وانت با سلاح گرم به سمت مأموران نیروی انتظامی اقدام به شلیک کردند، در این حادثه دو تن از کارکنان کادر نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت و دو تن از سربازان مجروح شدند.

دیدگاه ها (0)
img