لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

آذرخش بندرعباس در ساوه 7 تایی شد



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رئیسی رقابت های هفته دهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری ۷ دیدار  به کار خود پایان داد. 

تیم آذرخش بندرعباس در هفته دهم از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در ساوه گلباران شد.

در هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم سن ایچ ساوه رفت ودر یک بازی پرگل  وبا نتیجه 7 بر چهار مغلوب این تیم شد.

 آذرخشی ها که  از ۹ مسابقه گذشته ۳ برد مقابل ارژن شیراز ، اهورا بهبهان و مقاومت قرچک ، ۲ تساوی برابر مقاومت البرز و شهرداری ساوه و ۴ باخت مقابل شهروند ساری، حفاری اهواز ، سوهان محمدسیما قم و گیتی پسند در کارنامه داشتند با این شکست تا پایان هفته دهم در جدول رده بندی پنج باخته شدند. 

در این دیدارفرشید نادری ۳بار ، مهدی کریمی ، اصغری مقدم ، محمد جامع  و حمید رشیدی برای سن ایچ و  میلادقنبرزاده ۲ بار، امین نصرا... زاده و حنیفی گل به خودی چهار گل آذرخش را به ثمر رساندند. 

مقاومت قرچک یک - مس سونگون ورزقان ۵

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که با آمدن تقی پور متحول شده در این دیدار کار سختی مقابل میزبانش نداشت. تبریزی ها تنها چند ثانیه برای گل اول صبر کردند و خیلی زود با دو گل از حریف پیش افتادن تا کار برای شاگردان زرخانلی در تیم مقاومت دشوار شود.

در ادامه هم هر چه قرچکی ها با حمایت هوادارانشان تلاش می کردند به در بسته می خورد و تیم با تجربه مس بر بازی تسلط داشت و با زدن گل های بعدی به سه امتیاز خارج از خانه رسیدند.

 محمدسیما قم ۷- اهورای بهبهان ۵

در بازی عجیب هفته تیم اهورای بهبهان شانس برتری در خانه محمدسیمای قم را داشت. تیم قعر جدولی اهورا پنج گل زد و در بیشتر دقایق بازی از میزبان پیش بود اما در نهایت درخشش وفایی کار را برای قمی ها روی روال انداخت و تیم محمدسیما به هفت گل رسید تا به سختی به سه امتیاز بازی برسد.

 فرش آرا مشهد ۳ - پارسیان شهر قدس ۲

دیدار تیم های فرش آرا مشهد و پارسیان شهر قدس در شهر مشهد بسیار دیدنی دنبال شد. 

در این بازی شاگردان محسن حسن زاده در تیم فرش آرا بازی را بهتر آغاز کردند و از حریف پیش افتادند اما در نیمه دوم یاران طاهری کار را به تساوی کشاندند. 

فرش آرایی ها که هرگز به توقف خانگی راضی نبودند در نیمه دوم به گل سوم رسیدند تا سه امتیاز با ارزش این هفته را ذخیره کنند.

 مقاومت البرز ۲ -حفاری اهواز یک

سربازهای کرجی که فصل فوق العاده ای را سپری می کنند در هفته دهم دست به کار بزرگی زدند و تیم خوب حفاری را با شکست بدرقه کردند.

شاگردان کیانفر در نیمه اول این بازی از حریف پیش افتادند اما تلاش حفاری ها کار را به تساوی رساند، اما گل دقایق پایانی مقاومتی ها ضربه نهایی را به حفاری وارد کرد تا تیم مقاومت به یک برد ارزشمند دست یابد.

 گیتی پسند اصفهان ۶- ارژن شیراز ۲

گلزنان:محمد شجری،مهدی جاوید۳،محمد کشاورز، سعید عباسی (گیتی پسند) / حمید قهرمانی،موسوی (ارژن)

تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان بعد از شکست مقابل مس سونگون برای جبران و حفظ فاصله محکوم به برد ارژن بود. 

شاگردان رضا لک بازی را هم خوب آغاز کردند و در نیمه اول با دو گل شجری و جاوید برنده به رختکن رفتند. اما در نیمه دوم بازی حساس تر شد و ارژن  نتوانست اختلاف را کاهش دهد. 

در حالی که ارژنی ها پنج خطا شده بودند و یک بازیکن خود را به دلیل اخراج از دست دادند، گیتی پسند دو‌ضربه پنالتی را از دست داد تا هیجان بازی در اوج باقی بماند. اما در نهایت مقاومت ارژنی ها شکست تا تیم گیتی پسند به گل‌های بعدی رسیده و با نتیجه ۶بر۲ پیروز شود.

 شهرداری ساوه یک - شهروند ساری۴

گلزنان:علی کیایی (شهرداری) / مرادناظری(۲)،شریف زاده،رضا امانی (شهروند)

تیم فوتسال شهروند ساری که در رده سوم‌جدول رده بندی قرار داشت در دیداری که تماشاگرانش را هم تا ساوه به همراه آورده بود مقابل شهرداری این شهر قرار گرفت. 

در این بازی شهرداری ساوه خیلی زود به گل اول رسید اما این گل علی کیایی سریعا توسط مراد ناظری پاسخ داده شد تا رقابت دو تیم با تساوی پیگیری شود.

در حالی که شهرداری موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت تیم شهروند به گل دوم رسید تا بازی پرهیجان دو‌تیم در نیمه اول با برتری مهمان ساروی به اتمام برسد. در نیمه‌دوم هم تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد و ضدحملات تیم شهروند زهردار بود.

 در حالی که در دقایق پایانی شهرداری ساوه از پاورپلی برای جبران استفاده می کرد تیم شهروند توانست به گل سوم برسد تا مراد ناظری هتریک خود را کامل کند. 

همچنین در ثانیه آخر گل چهارم به ثمر رسید تا شهروند با این سه امتیاز جایگاه خوبش در جدول را حفظ کند و شهرداری سه امتیاز دیگر را در خانه از دست دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها