12

مهر

1403


اجتماعی

26 شهریور 1397 08:22 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در آستانه بازگشایی سال جدید تحصیلی هستیم انتظار می رود فضای با نشاط و آرام در دانشگاهها و مراکز علمی ایجاد شود.

بهروز اکرمی در نشست کمیسیون دانشجویی هرمزگان افزود: از اول مهر دانشجویان از راههای دور نزدیک به امید علم آموزی و تحصیل به دانشگاهها می آیند لذا جو حاکم بر دانشگاهها امید و مشارکت در امور دانشجویی باشد.

وی ادامه داد: در شرایطی قرار داریم که تمام بدخواهان مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال زمین گیر کردن این مملکت هستند و باید به دنبال ایجاد همدلی و تزریق امید به جامعه بویژه دانشگاهها که یکی از مراکز تجمع انسانهای فرهیخته است باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان یاد آور شد: وظیفه هر ایرانی و دلسوز نظام تزریق امید به جامعه بوده و در این دوران که به جنگ اقتصادی دشمن معروف شده همانند 8 سال دفاع مقدس امید و اتحاد بهترین گزینه برای حفظ وحدت وهمدلی است.

اکرمی تصریح کرد: بطور حتم دانشجویان هم مسائل ومشکلات موجود جامعه حس می کنند و با حضور در جمع آنان این وفاق وهمراهی موجب اعتماد بیشتر و درک واقعیت های کشور می شود.

دیدگاه ها (0)
img