12

مهر

1403


سیاسی

01 مهر 1397 08:02 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - نماینده بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی گفت: برخی ها کماکان در راه  اجرای قانون استخدام نیروهای بومی و ماندگار در صنایع و بنگاه های بزرگ سنگ اندازی می کنند. 

حسین هاشمی تختی با اشاره به وظایف اصلی و اساسی نمایندگان اظهار کرد: قانونگذاری و نظارت بر اجرای حسن اجرای قوانین مهمترین وظایف نمایندگان است.

وی افزود: در اغلب خانواده های ساکن استان یکی دو تا جوان بدون شغل داریم که در همین راستا طی قانون برنامه توسعه موفق شده ایم قوانینی را به تصویب برسانیم که بنگاه های تولیدی و اقتصادی بزرگ 50 درصد از نیروهای خود را از نیروهای بومی و ماندگار در استان جذب کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: تاثیرات برخی از قوانین بر زندگی مردم، زمانبر است که باید گفت تاثیرات قانون جذب 50 درصدی نیروهای مذکور، می تواند در سال های آینده بر زندگی مردم استان دیده شود.

وی افزود: این درست نیست که در یک پالایشگاه از هفت هزار نیروی به کار گرفته شده تنها 500 نفر از نیروهای بومی و ساکن استان باشد و سایر نیروهایش را از مناطقی دیگر جذب کند در حالی که نیروی متخصص مورد نیاز در استان برای فعالیت های اینچنینی وجود دارد.

دیدگاه ها (0)
img