12

مهر

1403


ورزشی

08 مهر 1397 08:23 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور  با برگزاری هر هفت بازی به پایان رسید.

دیدار پرحاشیه تیم های آذرخش بندرعباس و فرش آرای مشهد با نتیجه سه بر یک به سود  شاگردان محسن حسن زاده در تیم فرش آرا مشهد به پایان رسید .

در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور  تیم آذرخش در سالن فجر با تیم فرش آرا مشهد دیدار کرد.

در نیمه نخست آذرخش بازی بهتری انجام داد اما روی یک غفلت و اشتباه فراهانی دروازه‌بان آذرخش علی ابراهیمی دروازه نماینده هرمزگان را باز کرد تا نیمه اول بازی با برتری فرش‌آرا به پایان برسد.

در نیمه دوم فشار حملات آذرخش بیشتر شد و  علی عابدین گل مساوی را زد تا همه چیز مساوی شود.

خطا های تیم فرش آرا مشهد در نیمه دوم به عدد پنج  رسید و با خطای ششم آذرخش به پنالتی از نقطه دوم دست یافت اما  مهرداد قنبر زاده  نتوانست پنالتی را به گل تبدیل کند.

درادامه فرش آرا مشهد با تسلط بر بازی دو گل دیگر توسط  سروش احمد نیا و  کمال کهن دل به ثمر رساند تا بازی سه بریک شود. 

سی ثانیه مانده بود تا بازی به پایان برسد که آذرخش دوباره صاحب یک ضربه پنالتی شد ندکه با اعلام این پنالتی تیم فرش آرا و دروازه بان این تیم مسعود محمدی دروازه بان فصل گذشته آذرخش جو بازی را به زدند و محمدی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و تیم فرش آرا حدود شش دقیقه بازی را ترک کردند . 

بعد از آن دوباره بازی به جریان افتاد میلاد چراغی نتوانست پنالتی را گل کند تا این دیدار در پایان سه بر یک به سود فرش آرا مشهد به پایان برسد. آذرخشی ها از ۱۰ مسابقه گذشته ۳ برد مقابل ارژن شیراز ، اهورا بهبهان و مقاومت قرچک ، ۲ تساوی برابر مقاومت البرز و شهرداری ساوه و ۶ باخت مقابل شهروند ساری، حفاری اهواز ، سوهان محمدسیما قم ، گیتی پسند اصفهان ،سن ایچ ساوه  و فرش آرا مشهد در کارنامه دارند. 

از حواشی این مسابقه می‌توان به 30 ثانیه پایانی این دیدار اشاره کرد جایی که داور مسابقه پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کرد که ضربه امین نصرالله زاده توسط مسعود محمدی(دروازه‌بان فصل گذشته آذرخش) مهار شد اما داور مسابقه به دلیل حرکت زودهنگام مدافع تیم فرش آرا مشهد اعلام تجدید پنالتی کرد که با اعتراض عجیب‌وغریب دروازه‌بان تیم مشهدی همراه بود و با ضربه کوبیدن‌های پیاپی بر روی زمین سبب تشنج در بازی و درگیری بازیکنان دو تیم با یکدیگر و اعتراض هواداران و پرتاب بطری‌های آب‌معدنی شد که پس از چند دقیقه با اخراج مسعود محمدی از زمین مسابقه، سرمربی تیم فرش آرا اقدام به بیرون کشیدن تیم از زمین کرد و پس از مدتی با آرام شدن جو سالن بار دیگر بازی آغاز و بازهم ضربه امین نصرالله زاده این بار توسط حامد سنایی مهار شد .

در پایان بازی درحالی‌که هیچ‌کدام از دو سرمربی حاضر به گفت‌وگو نشده بودند، مسعود محمدی(دروازه‌بان فرش آرا مشهد) بازیکن اخراجی با مشت درب رختکن را شکست.

در سایر دیدارهای این هفته و در یکی از مهمترین دیدارها، تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان در ساری به شهروند باخت اما همچنان با ۲۵ امتیاز در صدر باقی ماند. اما ساروی ها با این برد به رتبه دوم جدول صعود کردند.

اما مس سونگون که با توجه به باخت گیتی‌پسند، این فرصت را داشت تا به یک قدمی صدر جدول نزدیک شود، با تساوی مقابل سن ایچ ساوه در تبریز، به رتبه سوم نزول کرد.

در دیگر بازی امروز حفاری اهواز با نتیجه پرگل هفت بر دو تیم سوهان محمدسیما قم را درهم کوبید. این سومین باخت قمی ها با ۷ گل خورده است. سوهان محمدسیما پیش از این از تیم های مس سونگون و شهروند ساری نیز ۷ گل دریافت کرده بود.

پارسیان شهرقدس نیز بعد از سه هفته ناکامی موفق شد تیم مقاومت البرز را با نتیجه چهار بر سه مغلوب کند.در شیراز نیز درحالی که تیم ارژن تا لحظات پایانی از تیم مقاومت قرچک پیش بود، با نتیجه سه بر سه متوقف شد. تیم اهورا بهبهان نیز در ثانیه آخر از باخت خانگی مقابل شهرداری ساوه گریخت و به تساوی چهار بر چهار رسید.

مدیرعامل باشگاه  آذرخش بندرعباس:

مشکلات مالی باشد

تیم به حاشیه می‌رود 

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس گفت: با این شرایط اگر تیم فوتسال آذرخش منحل شود انگار بهتر است زیرا در بدترین شرایط از لحاظ مالی قرار داریم و باید کسی به دادمان برسد.

فرخ شرف پس از شکست تیمش برابر فرش آرا مشهد  افزود: تا هفته یازدهم به هر دلیلی نتایج خوبی نگرفته‌ایم و قانون فوتبال است که گل نزنی به‌طور حتم گل خواهی خورد و در دیدار برابر فرش آرا مشهد موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم.

وی بابیان این که امیدوارم وعده مسئولان مبنی بر تزریق کمک مالی پس از یازده هفته عملی شود، اضافه کرد: بنده و سایر مسئولان باشگاه شرمنده بازیکنان هستیم و مهم‌ترین دلیل عدم نتیجه‌گیری‌مان به همین مشکلات مالی بازمی‌گردد.

شرف با اشاره به اینکه وقتی مشکلات مالی باشد تیم به حاشیه می‌رود و دیگر کار تاکتیکی معنایی ندارد، بیان کرد: بازیکنان با این شرایط به‌سختی در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و همین موضوع بر عملکرد فنی‌شان تأثیر می‌گذارد.

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس بابیان این که یازده هفته می‌گذرد و همچنان در انتظار مصوبه شورای شهر بندرعباس برای پرداخت کمک مالی موجود در حساب به تیم آذرخش هستیم، خاطرنشان کرد: هفته گذشته رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس قول عملی شدن این مصوبه را داد اما بازهم خبری نشد.

وی در پایان گفت: با این شرایط اگر تیم فوتسال آذرخش منحل شود انگار بهتر است زیرا در بدترین شرایط از لحاظ مالی قرار داریم و باید کسی به دادمان برسد.

 

دیدگاه ها (0)
img