13

مهر

1403


ورزشی

28 مهر 1397 07:49 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  حسین نارنجی نسب مسابقات فوتبال ساحلی زیر گروه کشوری با مشخص شدن تیم های راه یافته به مرحله بعد مسابقات در ساحل روستای طاهرویی شهرستان سیریک به کار خود پایان داد. 

دبیر هیات فوتبال استان بیان کرد: مسابقات فوتبال ساحلی زیرگروه کشوری با صعود نمایندگان اصفهان و هرمزگان به کار خود در ساحل روستای طاهرویی شهرستان سیریک پایان داد. 

قاسم رنجبریان اظهار کرد: در دیدار نخست روز پایانی این مسابقات سبحان تیران اصفهان موفق شدبا نتیجه ۶ بر 4 سومین پیروزی خود را کسب نماید .

رنجبریان اضافه کرد: تیم طوفان طاهرویی سیریک در دیدار دوم  موفق شد 4بر3باهو دشتیاری سیستان و بلوچستان را با شکست بدرقه کند.

وی اشاره کرد: در پایان این مسابقات تیم سبحان تیران اصفهان با 8 امتیاز به عنوان تیم اول و طوفان طاهرویی سیریک با 6امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد مسابقات شدند .

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان تصریح کرد: دراین مسابقات و در گروه چهارم تیم های طوفان طاهرویی سیریک، کامبادان کرمانشاه، سبحان تیران اصفهان، باهو دشتیاری سیستان و بلوچستان حضور داشت ند

 رئیس اداره ورزش وجوانان  

سیریک ظرفیت های بلقوه ای در ورزش های ساحلی دارد  

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سیریک بیان کرد: شهرستان سیریک قابلیت‌های بالایی در زمینه ورزش‌های ساحلی به ویژه فوتبال ساحلی دارد و امسال سومین سالی است که این شهرستان میزبان مسابقات کشوری در این رشته است. 

ابراهیم آیین پرست اشاره کرد: توسعه زمین‌های ورزش‌های ساحلی در مناطق ساحلی استان به ویژه شهرستان سیریک با حمایت مسوولین استانی و کشوری می‌تواند زمینه ساز استعداد‌یابی و پرورش ورزشکاران ساحلی شود. 

وی مطرح کرد: سواحل یکی از توانمندی و قابلیت هر کشور و منطقه محسوب می‌شود که باید از این توانمندی در بخش‌های اقتصادی و ورزشی بهره جست. 

دبیر شورای ورزش شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: فوتبال ساحلی یک ورزش بسیار سنگین است که با شن در ارتباط است به همین سبب قدرت و آمادگی جسمانی بسیار بالایی نیاز دارد.

ابراهیم آیین پرست اظهار  داشت: مناطق ساحلی یکی از پربارترین و پویاترین منابع اکولوژیکی و بستر فعالیت های عظیم اقتصادی و اجتماعی در جهان به شمار می رود که باید این مناطق در حوزه ورزش نیز تقویت شوند. 

رئیس هیات فوتبال

سیریک مهد فوتبال ساحلی شرق هرمزگان است 

رئیس  هیات فوتبال شهرستان سیریک گفت: فوتبال ساحلی این روزها هم لیگ برتر دارد و هم تیم ملی و این یعنی جا افتادن این ورزش در کشوری که چندین استان ساحلی آن را در برگرفته و پیرامونش دریاها و دریاچه ها به وفور یافت می شود.

اسماعیل قورچی زاده ادامه داد: هیات فوتبال سیریک در ابتدای امسال فعال کردن دوباره فوتبال ساحلی را یکی از محورهای کاری خود ترسیم کرده بودوتمام تلاش خود را به کار بست تا بتوان در این حوزه موفق باشد. 

قورچی زاده افزود: فوتبال ساحلی سیریک می تواند علاوه بر فعالیت در استان در کشور نیز بدرخشد و ما از تمام ظرفیت های خود برای رسیدن به این هدف استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک گفت: عزمی جدی برای ارتقاع فوتبال ساحلی در سیریک به وجود آمده است. 

رئیس  کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی

فوتبال ساحلی  در سیریک گمنام مانده است

رئیس  کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی شهرستان سیریک بیان کرد: ورزش شهرستان سیریک، همیشه نشان داده است مسائل و مشکلات مانعی بر سر راه فعالیت نخواهد بود و علی رخم تمامی مشکلات چرخ ورزش می چرخد. 

مهرداداحمدی اضافه کرد: فوتبال ساحلی ورزشی است که در شهرستان سیریک همچنان گمنام مانده و با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود در سطح شهرستان و دارا بودن سواحل بکر آنگونه که باید به آن توجه نمی شود. 

احمدی مطرح کرد: هیچ گاه در فعالیت های ورزشی در سیریک نبود امکانات مانع فعالیت نبوده است و با همراهی مسوولین و مردم همیشه تلاش کرده ایم میزبانان خوبی باشیم.

وی افزود: متاسفانه علی رغم فعالیت های ارزشمند جامعه ورزشی شهرستان سیریک این شهرستان فاقد زیر ساخت های لازم ورزش بویژه خوابگاه است که همیشه باعث شده است با مشکلاتی روبرو شویم . 

رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی سیریک اشاره کرد: با توجه به این که تاکنون خوابگاه ورزشی نداشته ایم ولی باتوجه به این که مردم سیریک همیشه برای اعتلای نام سیریک و پذیرایی از مهمان هرکاری خواهند کرد همیشه خانه های آنان پذیرای جامعه ورزشی است. 

احمدی ایراد داشت: ورزشکاران این شهرستان از استعداد و پتانسیل بسیاربالایی در فوتبال ساحلی برخوردار هستند و این همت مسوولین را در حمایت از جامعه ورزشی می طلبد.

وی تصریح کرد: احداث خوابگاه ورزشی در شهرستان سیریک می تواند زمینه ساز میزبانی های بی‌شمار و معرفی استعداد های ورزش سیریک شود. 

مهرداداحمدی بیان کرد: ورزشکاران سیریک در همه زمینه ها مستعد و پتانسیل لازم برای رشد را دارند اما نبود امکانات مانع از شکوفایی استعدادهای این شهرستان شده است .

رئیس کمیته فوتسال وفوتبال ساحلی سیریک خاطر نشان کرد :  کمبود فضای مناسب و نبود امکانات در رشته های مختلف ورزشی به عنوان یکی از چالش های مهم پیش روی شکوفایی ورزش درسیریک قابل مشاهده است .

 

 

دیدگاه ها (0)
img