14

مهر

1403


ورزشی

06 آبان 1397 08:00 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی کلاس های داوری درجه سه در شهرستان های بندرعباس و سیریک برگزار شد.  

محمود رئیسی، رئیس کمیته داوران فوتبال هرمزگان گفت: کلاس های داوری درجه سه فوتبال در شهرستان های بندرعباس و سیریک برگزار شد و داوران جدیدی به  جمع داوران فوتبال استان اضافه شدند. 

رئیس کمیته داوران فوتبال هرمزگان گفت : ابتدا یک دوره کلاس داوری درجه سه با تدریس عبدالمجید معماری مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال در شهرستان بندرعباس برگزار شد.

وی بیان داشت: این کلاس بعد از حدود ۹ سال به درخواست هیات فوتبال شهرستان بندرعباس انجام شد و در امر برگزاری آن‌ رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس،  کمیته داوران شهرستان،  دبیر هیات فوتبال استان و کمیته داوران هرمزگان نقش بسزایی داشتند. در این کلاس ۳۰ شرکت کننده حضور داشتند.

رئیس  کمیته داوران فوتبال هرمزگان گفت: کلاس داوری درجه سه شهرستان سیریک هم با حضور ۱۸ نفر با تدریس سید یوسف قادری مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال به میزبانی هیات فوتبال سیریک در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: این کلاس هم بعد از حدود چهارسال برگزارشد که در امر برگزاری آن هیات فوتبال استان هرمزگان،  هیات فوتبال سیریک ، کمیته داوران شهرستان سیریک سهم زیادی داشتند.

مسوول کمیته داوران استان در ادامه بیان داشت: از برنامه‌های دیگر  کمیته داوران  تا پایان سال پیش رو  برگزاری کلاس های داوری در جه سه در شهرستان های بندرعباس،  میناب و رودان می باشد.

 همچنین برگزاری کلاس درجه سه فوتبال ساحلی که به صورت کاملا رایگان خواهد بود و کلاس‌های ارتقا داوری درجه سه به دو ، دو به یک و یک به ملی می باشد که این کلاس ها با حمایت هیات فوتبال استان و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

 رئیسی گفت :  با توجه به دستور اکید ریاست و دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان و تقویم کمیته داوران برگزاری کلاس‌های داوری فوتبال ساحلی ، فوتوالی و فوتسال در دستور کار داریم و این کلاس ها باید برگزار شود تا مشکلات داوری فوتبال ساحلی ، فوتسال و فوتوالی به حداقل برسد.

محمود رئیسی اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر استان دو مدرس رسمی داوری  فوتبال  دارد و سید یوسف قادری و عبدالمجید معماری مدرسان استان هستند که عبدالمجید معماری جوان ترین مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال می باشد که این خودش از افتخارات داوری استان هرمزگان به حساب می آید.

 رئیس کمیته داوران فوتبال هرمزگان در باره حضور داوران هرمزگانی در مسابقات کشوری هم گفت : داوران استان در حال حاضر مسابقات لیگ یک، دسته دوم، دسته سوم و رده های پایه را قضاوت می کنند و به دنبال آن  هستیم تا طی دوسال آینده یک داور یا کمک داور در بالاترین لیگ فوتبال کشور یعنی لیگ برتر داشته باشیم .

وی در پایان اظهار داشت: داوران استان هرمزگان لیاقت بسیار بالاتری دارند و امیدوارم با کمک سایر همکارانم در کمیته داوران و دپارتمان داوری آن ها را به جایگاه اصلی خودشان برسانیم .

دیدگاه ها (0)
img