12

مهر

1403


اقتصادی

07 آبان 1397 07:58 0 کامنت

صبح ساحل ، اقتصادی - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت:در هفت ماه گذشته هرمزگان در جذب سرمایه گذاری صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: امسال ۲۸۳ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۴۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی مجوز فعالیت دریافت کردند.

وی گفت: نفت، گاز، صنایع غذایی، دریایی و معدنی از مهمترین بخش‌های جذب سرمایه گذاری در استان است.

وی افزود: با فعالیت این طرح‌ها زمینه برای اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر فراهم می‌شود.رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:یک طرح فولادی و دو طرح تولید قیر از طرح‌هایی است که با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران خارجی و با اشتغال زایی ۱۲۷ نفر مجوز فعالیت گرفت.

خلیل قاسمی افزود:حجم سرمایه گذاری در استان در هفت ماه گذشته معادل ۲۸ درصد کل سرمایه گذاری در کشور است.

درج قیمت حدود ۲ هزار قلم کالا 

در سایت اصناف هرمزگان

قیمت بیش از ۱۸۰۰ قلم کالا در سایت اصناف به نشانی (اصناف هرمزگان دات کام) درج و بروز رسانی شده است.

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: قیمت بیش از ۱۸۰۰ قلم کالا در سایت اصناف به نشانی (اصناف هرمزگان دات کام) درج و بروز رسانی شده است.

وی از مردم خواست تا برای اطلاع از قیمت انواع محصولات به این سایت مراجعه کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: مردم استان در صورت مشاهده تفاوت قیمت محصولات و گران فروشی واحد‌های صنفی به سامانه ۱۲۴ این سازمان اطلاع دهند.

وی گفت: از آغاز تشدید برخورد با واحد‌های صنفی متخلف در استان تاکنون ۱۳ هزار پرونده تشکیل شده است.قاسمی گفت: در بندرعباس ارزش این پرونده‌ها را بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود:این تخلف‌ها در ۱۲۶ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی این سازمان کشف و ۲۹ واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در این نشست گفت: تخلف واحد‌های صنفی نباید از دید ناظران این بخش دور بماند.

ایرج حیدری بر نظارت بیشتر در بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی تاکید کرد.وی گفت: برخورد با واحد‌های صنفی باید با دقت و سرعت بیشتری دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: رضایت مردم از عملکرد مدیران، ناظران و برخورد کنندگان با متخلفان در تنظیم بازار ضروری است 

تصمیم گیری در مورد گاز رسانی بیشتر به شهرستان‌های استان، میزان مورد نیاز لاستیک، نهده‌های دامی، گوشت و مرغ از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

 

دیدگاه ها (0)
img