لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

آذرخش بندرعباس به تیم قعر جدولی اهورا باخت



صبح ساحل ، ورزشی -  محمود رئیسی  :هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار در هفت شهر مختلف برگزار شد و مدعیان صعود به پلی آف همچنان یکدیگر را به چالش کشیدند.

اهورا بهبهان ۳ - آذرخش بندرعباس2
گلزنان:
سجاد مسیحی ۳ (اهورا) سینا احمدیان پور ۲ (آذرخش)
بهبهانی ها در خانه توانستند اولین پیروزی خود را به دست آورند و آذرخش را پس از دو پیروزی پیاپی شکست دهند.

در این دیدار آذرخشی ها ابتدا پیش افتادند اما بهبهان گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه باز هم دو تیم با تساوی دو دو ادامه  دادند.
در ادامه این بهبهان بود که گل سوم را به دست آورد تا برای اولین بار در این دیدار پیش بیفتند و بالاخره به سه امتیاز در لیگ برتر برسند و طعم پیروزی را در لیگ برتر بچشند.
شهروندساری ۳-مس سونگون ورزقان3
گلزنان:
رضا امامی ، حمیدرضا ره انجام ، مراد ناظری(شهروند) حمید احمدی ۲ ، مرتضی عزتی(مس)
در سالن سید رسول حسینی شهروند ساری میزبان مس سونگون مدعی بود. ساروی ها در ابتدای بازی با یک گل پیش افتادند اما در ادامه در اوایل نیمه دوم این مس بود که گل تساوی را به ثمر رساند.
 اما ساروی حدود ۵دقیقه مانده به اتمام گل دوم را به دست آوردند که بلافاصله عکس‌و العمل مس را در پی داشت تا دوباره بازی به تساوی دو دو برسد.

پس از به تساوی رسیدن بازی، دوباره این شهروند بود که به گل سوم رسید و در آستانه پیروزی خانگی مقابل مس سونگون مدعی، قرار بگیرد.

اما مس پا پس نکشید و بار دیگر بازی را به تساوی کشاند. در ادامه و دقایق باقی مانده دو تیم راه به جای نبردند تا امیتاز ها در ساری تقسیم شود.

ارژن شیراز ۵ - پارسیان شهرقدس 4
گلزنان:
جعفر نجفی ، اسحاق سورغالی ۲ ، محمد زارعی ، حمید قهرمانی(ارژن) پوریا گلشنی ، امین مجیدی پور ، علی شیخلر ، ابوالفضل حسینی(پارسیان)

در شیراز ارژنی ها بد شروع کردند و گل اول را روی اشتباه دریافت کردند و در ادامه کار بازی را به تساوی کشاندند اما پارسیان بار دیگر پیش افتاد تا نیمه نخست را با پیروزی به اتمام برساند.

با آغاز نیمه دوم ارژن بر فشار های خود افزود تا گل عقب افتاده را جبران و سپس دو گل دیگر به ثمر برساند و چهار بر دو پیش بیفتد اما پارسیانی ها که همه چیز را از دست رفته می دیدند دست به بازی پنج نفره زدند و پس از چند ثانیه گل سوم را به ثمر رساندند و پس از آن پارسیان به گل تساوی دست یافت اما محدودیت خطا خود را به پایان دیدند و ترجیح دادند به سیستم پنج نفره ادامه دهند و دو دقیقه پایانی با حساسیت بالا پی گرفته شد تا یک خطا از سوی پارسیان نقطه دوم را به ارژن هدیه دهند و گل پنجم ارژن نیز به ثمر برسد و در انتها سه امتیاز به حساب ارژنی ها واریز شود و پس از چند هفته این تیم طعم پیروزی را بچشد. ارژنی‌ها این دیدار را از اشتباهات خود بردند.

شهرداری ساوه ۲ - گیتی پسند3

گلزنان: علی خلیل وند ، سیدعلی کیایی (شهرداری) سعید احمدعباسی ، محمد شجری ، مهدی جاوید(گیتی)

در ساوه و اصفهانی های مدعی با گلزنی شروع کردند و سه بر صفر پیش افتادند. در نیمه دوم و با تلاش ساوجی ها آغاز شد و گل نخست به ثمر رسید و گل دوم نیز در دقایق انتهایی مسابقه به دست آمد اما ادامه مسابقه برای ساوجی ها ثمری نداشت و فشار های این تیم با دفاع و حملات شاگردان لک مواجه شد تا سه امتیاز برای گیتی پسند به اصفهان برود و شرایط شهرداری برای ادامه مسابقات همچنان سخت و در منطقه سقوط باشد.

مقاومت البرز ۱ - سن ایچ ساوه صفر

گلزنان: میثم خیام(مقاومت)

سربازان کرجی پس از شکست در دربی مقاومتی ها، در خانه مقابل سن ایچ قرار گرفت و دو تیم با احتیاط بازی را شروع کردند. در اواسط نیمه این کرجی ها بودند که به گل رسیدند.

در ادامه نیمه اول و دوم با دفاع ها و ضد حمله های میزبان همراه بود و تیم میهمان هرچه تلاش می کرد به در بسته می خورد و سیستم های مختلف بازی به داد اصغری مقدم و یارانش نرسید تا با حداقل گل مقاومت البرز به سه امتیاز برسد.

سوهان سیما قم ۳ -مقاومت قرچک4
گلزنان:
ناصر اطمینان ، هاشم فرج زاده ، علیرضا وفایی (سوهان) محمد نجف زنگی ، مهدی قلی زاده ، طاها نعمتیان ، محمد گراوند(قرچک)

سوهان قم در خانه میزبان مقاومت قرچکی بود که هفته گذشته پیروزی پر گلی را به دست آورده بود. قرچکی ها بازی را بهتر شروع کردند و به گل رسیدند اما سوهان گل تساوی را به ثمر رساند و این راه دوباره از سر اتفاق افتاد تا نیمه نخست با تساوی دو دو به اتمام برسد .
 با آغاز نیمه دوم این قرچکی ها بودند که همانند نیمه نخست ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پیش افتادند اما این بار سیما به گل تساوی نرسید بلکه قرچکی ها فاصله را دو برابر کردند و در ادامه تلاش های محمدسوهان تنها یک گل را در بر داشت تا شکست خانگی این تیم برابر مقاومت قرچکی که چندین بازیکن از این تیم قمی جذب کرده است، ثبت شود.
ملی حفاری اهواز ۳ - فرش آرا مشهد3
گلزنان: شهاب طالبی ، محمدحسین فهیمی مقدم ، سینا ممبینی(حفاری) هادی احمدی ، علی رستمی ، علی ابراهیمی (فرش)
ملی حفاری در خانه میزبان فرش آرا بود و ابتدا از میهمان خود پیش افتاد و در ادامه شرایط به نحوی پیش رفت که بازی به تساوی بکشد و نیمه نخست با تساوی یک یک به اتمام رسید.

در نیمه دوم دو گل از حفاری این تیم را سه بر یک پیش انداخت اما تلاش های فرش آرا با گلزنی همراه شد و در دقایق انتهایی گل تساوی نیز به ثمر رسید تا یک امتیاز از اهواز به مشهد برود و اهوازی ها دو امتیاز خانگی را از دست بدهند.

‍ عباس روزپیکر:

اگر با صراحت صحبت کنم آبرویی

برای مالک باشگاه و مسئولان استان

هرمزگان نمی ماند

 عباس روزپیکر سرمربی آذرخش بندرعباس پس از دیدار تیمش با اهورا بهبهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور گفت: اگر لب به سخن بگشایم آبرویی برای مالک باشگاه و مسئولین استان نمی ماند و از مالک باشگاه می خواهم حقایق سه روز قبل را برای مردم فهیم و هواداران پرشور آذرخش روشن نمایند که چگونه و با چه خفت و خواری راهی این سفر شدیم، مرد باشید و به مردم صریح و روشن بیان کنید و کادرفنی را رو در روی مردم قرار ندهید.

وی در خصوص عملکرد تیم داوری افزود: گلایه ای از تیم داوری این دیدار دارم با وجود این که ۴/۳۰ از بازی مانده بود به ۳/۴۰ تقلیل پیدا کرد و یک دقیقه از وقت بازی گرفته نشد، در یک دقیقه نتایج در فوتسال تغییر پیدا می کند.

شبانه روز تلاش می کنیم و با یک تصمیم نادرست نتیجه بازی جور دیگری رقم می‌خورد جای تاسف دارد. از عوامل برنامه ۲۰۲۰ که در حال تهیه مستند و پوشش خبری بودند اگر بی طرف هستند و اعاده حق را دارند خواهش دارم این هفته به این مسئله مهم این دیدار بپردازند .

روزپیکر ادامه داد: از هواداران پرشور آذرخش بندرعباس بابت این باخت عذرخواهی می کنم، در استان هرمزگان فقط کسی که دلش به حال تیم آذرخش می سوزد فقط هواداران هستند و بس ، مسئولین در استان هرمزگان در خواب عمیق بی تدبیری و شعار زدگی به سر می‌برند تیم آذرخش را به امان خدا سپرده‌اند هر روز وعده صد من یک غاز می‌دهند و ما را را در روی تماشاگر قرار می‌دهند.

 مالک باشگاه  جواب تلفن ما را هم نمی‌دهد و در قبال این تیم پاسخگو نیست چه برسد به مسئولین دیگر، این باخت را به مالک باشگاه  و مسئولین استان هرمزگان.تقدیم  می کنم.

 وی تصریح کرد: دو بازیکن اصلی و کلیدی به نام های مصطفی طیبی، بهروز جعفری را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و با جوانان خود در این دیدار حضور یافتیم و تاکتیک ها و برنامه های مدنظر ما در مقابل اهورا به اجرا نرسید و نتیجه در خورشان نام آذرخش کسب نکردیم.
وی در پایان از هواداران پرشور اهورا بهبهان که فقط تیم خود را تشویق کردند و جو خاصی در این دیدار خلق کرده بودند تشکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها