12

مهر

1403


ورزشی

01 آذر 1397 08:16 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  محمود رئیسی  :هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان هرمزگان با جدال تیم های صدرجدولی و قعر جدولی پیگیری شد.‌

در مهمترین بازی های این هفته تیم ۱۷ امتیازی و صدر جدولی اتحاد رودان در ورزشگاه شهدای بیکاه میزبان تیم‌ چهارم امتیازی و قعر جدولی جنوب انرژی بر پارسیان بود که این دیدار با نتیجه  یک بر صفر به سود اتحاد رودان به پایان رسید تا این تیم همچنان با اقتدار در صدر جدول رده بندی به ایستد. در این دیدار تک گل تیم اتحاد رودان را فرجام باربد به ثمر رساند.  
 تیم سیزده  امتیازی و رده دومی فولاد هرمزگان نیز با میزبانش تیم خلیج فارس حاجی آباد دیدار کرد و در پایان نود دقیقه این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد و فولاد با ۱۴ امتیاز در مکان دوم ایستاد.
  تیم ۱۳ امتیازی و رده سومی اتحاد دژگان به مصاف میزبانش تیم ستارگان بستانو رفت که این بازی با برتری دوبریک به سود ستارگان بستانو تمام شد.

سبحان رستگاری و مهدی آقایی برای ستارگان و نوید دردمند از روی نقطه پنالتی برای اتحاد دژگان گلزنی کردند.‌

بازی که در این هفته حرف وحدیث زیادی بر پا کرد دربی شهرستان بستک بین تیم های  هرنگ جوان بستک و  سیبه کوخرد بود.

این  دیدار که همواره حواشی خاص خودش را دارد اول قرار بود به دلیل نبودن  امنیت در ورزشگاه ملوان بندرعباس برگزار شود اما بلاخره تصمیم بر این گرفته شد که بازی در ورزشگاه تختی بستک برگزار شد واین کار هم صورت گرفت واین دربی با نتیجه دو بریک به سود سیبه کوخر  به پایان رسید .

تک گل تیم میزبان هرنگ جوان را مجتبی سلیمانی از روی نقطه پنالتی و دو گل تیم سیبه کوخرد را محمود آوخی و عبدالغفور قاسمی به ثمر رساندند.
شاهین بندرلنگه میزبان جبل بر شهرو بود و این مسابقه با نتیجه  مساوی یک- یک تمام شد. گل تیم شاهین بندرلنگه را  محمدامین میرزایی و گل تیم جبل بر شهرو را  حمید محمودی زدند.‌
بازی مقاومت میناب و  ملوان بندرعباس به دلیل حضور  تیم ملوان در بازی های  نداجا کشور برگزار نشد وقرار است این دیدار سیزدهم آذرماه انجام شود.

در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال هرمزگان واز نگاه روزنامه صبح ساحل تیم سیبه کوخرد به عنوان تیم برتر شناخته شد. یوسف آگاهی سرمربی تیم سیبه کوخرد به عنوان مربی برترانتخاب شد.

احمد مرشدی به عنوان داور و نجف پناهی و فرزاد شیر مردی به عنوان کمک داوران برتر برگزیده شدند.

عبدالغفور قاسمی از تیم سیبه کوخرد به عنوان بهترین گلزن و فرجام باربد به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان با حضور ١٢ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود.
در پایان این پیکارها تیم قهرمان جواز حضور در مسابقات فصل آینده زیرگروه لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور را کسب خواهد کرد.

دیدگاه ها (0)
img