29

مهر

1403


اجتماعی

03 آذر 1397 09:33 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - سه طرح عمرانی با حضور استاندار در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگارصبح ساحل ، فرماندار شهرستان میناب گفت: این طرح‌ها شامل بهره برداری از طرح‌های برق (روشنایی معابر) شهرستان میناب با اعتبار یک میلیارد تومان، بهره برداری از طرح‌های نوسازی مدارس با اعتبار ۳ میلیارد تومان و بهره برداری از دبیرستان شبانه روزی دخترانه کریان با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: همچنین مرحله نخست ساخت بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی شهر میناب، و کلنگ زنی طرح‌های شهرداری با اعتبار ۵ میلیارد تومان هم آغاز شد.

محمد احمدی افزود: برای ساخت فاز نخست بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی شهر میناب ۲۵ میلیارد تومان و برای تکمیل بیمارستان ۸۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی گفت: کلنگ زنی بوستان مکران شهر تیرور با وسعت ۱۶ هکتار و اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های است که ساخت آن آغاز شد بهره برداری از پروژه روشنایی معابر بلوار رسالت و آل محمد شهر میناب دیگر برنامه استاندار هرمزگان بود.

این پروژه با اعتبار 10 میلیارد ریال اجرایی شده است.مدرسه متوسطه اول شهید گنج آبادی میناب نیز با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.

در ادامه نیز دبیرستان 12 کلاسه شبانه روزی ارشاد کریان در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

وی همچنین گفت : برگزاری همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدای شهرستان میناب و نشست اداری این شهرستان با حضور نماینده دولت در استان از دیگر برنامه های سفر استاندارهرمزگان به شهرستان میناب بود.

دیدگاه ها (0)
img