13

مهر

1403


سیاسی

15 آذر 1397 08:36 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - استاندار هرمزگان بیان کرد: هنر در اینجاست که انسان بتواند در دوران هر چند کوتاه خدمت خود با جهت گیری ها و اندیشه سازنده و برنامه های که دارد توفیق الهی کسب کند.

به گزارش ایسنا،  فریدون همتی در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد  کیش، با بیان اینکه هماهنگی، همدلی و فهم مشترک جایگاه استان و مناطق آزاد، ظرفیت های اقتصادی و موقعیت استراتژیک استان، طی مدت مدیریت انصاری لاری در سطح بسیار خوبی بوده و آثار این هماهنگی هم در استان و هم درکیش دیده می شود، خاطرنشان کرد: به شما اطمینان می دهم با شناختی که از مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش دارم، انتخاب وی با اندیشه، تدبر و فکر بوده است و جایگزین بسیاری خوبی برای دکتر انصاری لاری خواهند بود و خلا ایشان را احساس نخواهید کرد.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه حمایت ها و پشتیبانی های هرمزگان از مناطق آزاد ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: منطقه آزاد جدیدمان جاسک خواهد بود و علاوه بر آن سازمان توسعه مکران داریم که به وسعت سه شهر طبق قانون مناطق آزاد فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

همتی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که در جنگ مستقیم اقتصادی با دشمن قرار داریم، فعالان اقتصادی باید راهکارها و برنامه هایی داشته باشند تا در حوزه تولید، تجارت و صادرات و واردات شرایط به شکلی باشد که مردم، مشکلی احساس نکنند .

دیدگاه ها (0)
img