12

مهر

1403


ورزشی

20 آذر 1397 08:57 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی:  تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خانگى به دیدار  تیم سوهان محمدسیما قم رفت.

در هفته نوزدهم ليگ برتر فوتسال كشور ، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در سالن فجر به مصاف مهمان خود تیم سوهان محمدسیما قم رفت و با نتیجه دو بریک به این تیم باخت .
شاگردان عباس روزپيكرکه  در مسابقه رفت متحمل شكست سنگین ۶ بر یک شده بودند در این بازی به دنبال جبران شکست بودند .
در جدول رده بندى ليگ برتر فوتسال كشور تيم سوهان محمدسیما قم با كسب ٢٨ امتياز هفتم و آذرخشى ها نيز با ۲۴  امتياز در جايگاه هشتم قرار گرفته بودند که این موضوع حساسیت بازی را دو چندان کرده بود. 

  نیمه نخست دو تیم هم پای یکدیگر پیش رفتند.  تیم آذرخش که از حمایت هوادران خود برخوردار بود حملات بیشتری داشت اما در مجموعه بیست دقیقه نخست خطر آنچنانی دروازه دو تیم را تهدید نکرد و بازی بدون گل به پایان رسید.  

با شروع نیمه دوم این آذرخش سرخون بود که بازی را با برنامه بهتر شروع کرد ودر همان دقایق ابتدایی این نیمه می توانستند دروازه سوهان محمد سیمای قم را باز کنند اما هوشیاری دروازه بان قمی مانع از این کار شد.

در ادامه و در دقیقه ۲۸ بازی بر خلاف جهت بازی روی اشتباه مدافعان و دروازه بان آذرخش تیم سوهان محمد سیمای قم توسط روح الله ایثاری به گل اول رسید.

آذرخشی ها که بعد از گل اول روحیه خودشان را باخته بودند دو دقیقه بعد از گل اول دوباره روی اشتباه خط دفاعی گل دوم را هم پذیرفتند و روح الله ایثاری برای بار دوم قول دروازه این تیم را باز کرد.
شاگردان‌عباس روزپیکر در تیم آذرخش که اصلا نمی خواستند شرمنده هوادران در سالن فجر باشند بعد از پذیرفتن گل دوم به خودشان آمدند وبعد از این که چند موقعیت گلزنی را از دست دادند توسط میلاد قنبر زاده به گل اول رسیدند تا به بازی برگردند.

در چهار دقیقه پایانی بازی آذرخش دست به پاورپلی  زد تا بلکه بتواند به گل مساوی دست پیدا کند که این گونه نشد و باخت دیگری در کارنامه نماینده هرمزگان به ثبت رسید.

در این مسابقه مرتضی فراهانی، محمد خرم،بهزاد میری زاده، مصطفی طیبی،  بهروز جعفری، عارف محمدی،  سینا احمدیان پور، امین نصراله زاده،  میلاد قنبری،حبیب محمد زاده،محمد اسلامی و ایمان سازواربا هدایت عباس روزپیکر برای آذرخش بندرعباس و امیرحسین ارباب فتاح،علیرضا وفایی، سیدحسین رضوی، سعید قاسمی،محمد کرمانی،روح اله  ایثاری،محسن بخشی،سید مصطفی موسوی خواه،هاشم فرج زاده ،ناصر اطمینان،محمد حسین کوهستانی و محمدرضا دهقانی با مربیگری حسین صبوری برای سوهان محمد سیمای قم بازی کردند.
مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شرکت ۱۴ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند.
حواشی بازی:
بازی با حضور علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال و سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال برگزارشد.در غیبت  محمد بنی اسدی کاپیتان آذرخش به دلیل محرومیت  ، بهزاد میری زاده کاپیتان نارنجی پوشان هرمزگانی در این بازی  بود.حسین صبوری سرمربی تیم سوهان محمد سیمای قم هم به دلیل محرومیت از  روی سکوها بازی را تماشا گرد.

علیرضا وفایی از تیم سوهان محمد سیمای قم  اولین بازیکن اخطاری این دیدار بود.

نسبت به بازی های گذشته آذرخش هوادران کمتری به سالن فجر آمده بودند.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از نیمه دوم  و اسماعیل بواشه عضو شورای شهر بندرعباس از نزدیک شاهد این بازی بودند.

حسین احمدی مدیرعامل و موسس باشگاه آذرخش که چندین هفته به سالن فجر نیامده بود در این بازی در کنار علی کفاشیان بازی تیمش را نگاه کرد.

هوادران آذرخش در پایان بازی از عملکرد داوران رضایت نداشتند.

در سایر دیدارهای این هفته و در مهمترین آن ها، تیم صدرنشین گیتی پسند با نتیجه چهار بر دو، تیم سن ایچ ساوه را در بازی خارج از خانه شکست داد و تیم رده دومی مس سونگون نیز با نتیجه ۶ بر یک از سد مقاومت البرز گذشت. به این ترتیب گیتی‌پسند ۴۹ امتیازی و مس ۴۴ امتیازی شد تا دو تیم همچنان با ۵ امتیاز اختلاف، به تعقیب و گریز در بالای جدول ادامه دهند.
همچنین در اتفاقی عجیب تیم حفاری اهواز با ۵ گل مقابل تیم ارژن شیراز شکست خورد. یکی دیگر عجایب هفته نوزدهم، رستگاری شهروند ساری در ۱۰ ثانیه پایانی بازی بود. این تیم در حالی که تا لحظات پایانی بازی با نتیجه چهار بر سه از اهورا بهبهان عقب بود، موفق شد در عرض ۱۰ ثانیه، شکست را با پیروزی عوض کند.

تیم پارسیان شهرقدس نیز مقابل تیم مقاومت قرچک به پیروزی سه بر یک رسید تا تنها برنده بین تیم های پایین جدولی باشد.

در آخرین مسابقه هفته نیز  تیم فرش آرای مشهد تیم سوم جدول، یازدهمین برد خود را با اقتدار کامل به دست آورد و در  خانه با نتیجه ۸ بر ۳ تیم شهرداری ساوه را در هم کوبید تا پرگل ترین بازی هفته را رقم بزند.
حسین صبوری :
می دانستیم بازی سختی مقابل آذرخش داریم
سرمربی محروم تیم سوهان محمد سیمای قم در پایان بازی تیمش گفت: می دانستیم بازی سختی مقابل آذرخش داریم اما با برنامه های که داشتیم موفق شدیم از پس این بازی سخت به خوبی برآیم.

حسین صبوری بیان داشت: در بازی آذرخش باید در دو جبهه  می جنگیدیم که جبهه هوادران بسیار سخت تر از آذرخش بود . آذرخش هوادرانی دارد که کمتر تیمی در ایران دارد وبازی در سالن فجر واقعا در حضور این هوادران سخت بود.

وی اظهار داشت: برای پیروزی در این بازی برنامه داشتیم وبازیکنانم  به خوبی به آنچه که گفته بودم داخل زمین عمل کردند وبه سه امتیازی که می خواستیم رسیدیم.

سرمربی تیم سوهان محمد سیمای قم گفت: هرچه به پایان بازی ها نزدیک می شویم کار سخت تر می شود اما تلاش ما این است که در بین تیم های صعود کننده به مرحله پلی‌آف باشیم.

دیدگاه ها (0)
img