13

مهر

1403


ورزشی

24 آذر 1397 11:21 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی: با رای اعضای مجمع هیات بدنسازى و پرورش اندام هرمزگان، حسین اخلاقى به عنوان رئیس جدید این هیات ورزشى انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیات بدنسازى و پرورش‌اندام هرمزگان به ریاست ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون در سالن اجتماعات اداره‌‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

برای تصدی صندلی ریاست هیات بدنسازى و پرورش اندام هرمزگان سه کاندید به نام‌های حسین اخلاقى، ادریس قریشى و حمید رضا محمدى نام نویسی کرده بودند.

پس از رای گیری از اعضای مجمع  حسین اخلاقى با کسب 10 رای از مجموع ١٧ رای به مدت چهار سال سکاندار هیات بدنسازى و پرورش اندام هرمزگان انتخاب شد. 

در این رای گیری ادریس قریشی و حمید رضا محمدی هرکدام سه رای کسب کردند و یک رای هم باطل اعلام شد .‌حسین اخلاقى رئیس هیات بدنسازى و پرورش اندام استان اکنون به عنوان مدیرعامل سازمان فناورى و اطلاعات شهردارى بندرعباس نیز فعالیت دارد.

پیش از این نیز یونس برهم به عنوان سرپرست هیات بدنسازى و پرورش اندام هرمزگان فعالیت داشت. رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام :به خودم اجازه ندادم در تفکر ذاتیرای دهندگان دخالت کنم رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  با بیان این که طی یک سال گذشته با مشکلاتی که هیات هرمزگان  داشته است و بدبینی که در این استان نسبت به این رشته به وجود آمده بود نتوانستیم انتخابات را زودتر برگزار کنیم،خاطرنشان کرد:  خوشحالم که این انتخابات در شرایط بسیار خوب و در کمال آرامش برگزار شد.ناصر پورعلی فرد ادامه داد: ۳۳ سال سابقه خدمت در ورزش دارم و ورزشکار بودم و ورزش را ترک نکرده‌ام و در جریان این انتخابات نیز به خودم اجازه ندادم در تفکر ذاتی رای دهندگان دخالت کنم.

انتخابات، رقابت دارد پس باید این رقابت به شکلی درست و صحیح انجام شود.وی با اعلام این‌که نامزدها باید در کنار رئیس جدید هیات برای تقویت این رشته کمک کنند افزود: هر زمان بدانم که رئیس هیات برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان مشکلی درست کرده است فردای آن روز وی را عزل خواهم کرد.مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز در این مجمع ضمن تبریک به رئیس جدید هیات از زحمات یونس برهم نیز تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: هیات بدنسازی و پرورش اندام باید هرچه سریع‌تر اعضای هیئت رئیسه خود را انتخاب نماید و از همه ظرفیت‌های استان به درستی استفاده کند. امیاری خطاب به اخلاقی گفت : از امروز مسؤولیت سنگین هیات پرورش اندام استان برعهده گرفته اید و  باید به بخش بانوان و شهرستان‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. علاقمندان این رشته در استان زیاد هستند و باید کنترل و نظارت بر باشگاه  ها را در اولویت کاری خود قرار دهید و اقداماتی انجام دهید که در سطح کشور الگو باشیم.

دیدگاه ها (0)
img