آخرین خبر از خودروهای توقیف شده در بندرعباس



صبح ساحل ، اجتماعی - رئیس سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه تاکنون خودروهای واردشده به کشور با ثبت سفارش جعلی و فاقد اعتبار تحویل سازمان اموال تملیکی نشده است، گفت: ۴۲۴ دستگاه خودروی توقیف‌شده به‌اتهام قاچاق در بندرعباس تحویل سازمان اموال تملیکی شده است.

جمشید قصوریان جهرمی رئیس سازمان اموال تملیکی در گفتگو با  تسنیم ، با اشاره به پرونده خودروهای واردشده با ثبت سفارش فاقد اعتبار گفت: از خودروهای ترخیص‌نشده‌ای که با ثبت سفارشهای فاقد اعتبار (جعلی) وارد کشور شده‌اند، هیچ خودرویی تحویل سازمان اموال تملیکی نشده است.

رئیس سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه، دستگاه کاشف موظف بود بعد از کشف کالای قاچاق آن را تحویل سازمان اموال تملیکی نماید، گفت: این احتمال وجود دارد که در خصوص تخلف یا قاچاق بودن خودروهای مرتبط با پرونده ثبت سفارشهای جعلی اختلاف نظر وجود داشته باشد و به همین دلیل هنوز این خودروها تحویل سازمان اموال تملیکی نشده است.

وی ، تأکید کرد: در حال حاضر با گذشت حدود 6 ماه از اعلام جرم قاچاق هنوز خودروهای موجود در گمرک که با ثبت سفارشهای فاقد اعتبار وارد شده‌اند، به سازمان اموال تملیکی تحویل نشده است.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی اضافه کرد، هر کالایی که به‌ظن قاچاق توقیف شود باید به سازمان اموال تملیکی تا زمان تعیین تکلیف آن ارائه شود. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها