12

مهر

1403


ورزشی

18 دی 1397 09:04 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی: تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با یک گل نتیجه را به تیم فرش آراى مشهد واگذار کرد.

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور   نماینده فوتسال هرمزگان در سالن شهید بهشتى مشهد با نتیجه یک بر صفر برابر فرش آرای مشهد شکست خورد.

در جدول رده بندى لیگ برتر فوتسال تیم آذرخش بندرعباس با کسب ٢٨ امتیاز همچنان در جایگاه نهم باقی ماند.دیدار رفت دو تیم در بندرعباس با نتیجه ٣ بر یک بنفع فرش آرای مشهد به پایان رسید.

شاگردان عباس روزپیکر در هفته بیست و پنجم این رقابت ها جمعه هفته جاری مهمان پارسیان شهر قدس هستند. در سایر دیدارهای این هفته شهرداری ساوه با شکست سنگین خانگی مقابل اهورا بهبهان سقوط خود را قطعی کرد .

پارسیان  با شکست مقابل مقاومت البرز شانس بهبهانی ها برای بقاء را بیشتر کرد.

در ساوه و در دیگر دیدار مس سونگون نتوانست از سد سن ایچ بگذرد و ساوجی ها در عدد یک با میهمان خود به تساوی رسیدند تا تنها تیمی باشند که از مس در این فصل حداقل در یک مسابقه شکست نخورده باشند.

سوهان قم در خانه مغلوب حفاری اهواز شد و قرچکی ها در خانه به تساوی مقابل ارژن شیراز رضایت دادند.  در دیدار جنجالی هفته پس از این که گیتی‌پسندی ها دو بر صفر از شهروند ساری در نیمه نخست شکست خوردند، اتفاقاتی که تماشاگران اصفهانی رقم زدند موجب نیمه تمام ماندن این دیدار شد . نتایج کامل مسابقات هفته بیست و چهارم بدین شرح می باشد.

 فرش آرای مشهد یک     آذرخش صفر 

گلزنان: محمدرضا پیکان روز(فرش آرا)

 شهرداری ساوه ۵     اهورای بهبهان9 

گلزنان:ناصر بابایی ، بلال اسماعیلی، مهرداد صادقی، علی خلیل وند ، مجتبی مریدی‌زاده (شهرداری) رشید قلی پور ، نعیم سیاری ۲ گل ، سجاد مسیحی ۴ گل ، رضا ظهرابی ، امیر شجاعی(اهورا)

 مقاومت البرز ۴   پارسیان شهرقدس یک

گلزنان: علیرضا محمودی ، میثم خیام ،محسن محمدزاده ، سعید سروری(مقاومت) علی شیخلر(پارسیان)

  سوهان قم یک     حفاری اهواز دو 

گلزنان: هاشم فرج زاده(سوهان) شهاب طالبی ۲(حفاری)

 سن ایچ ساوه یک   مس سونگون یک 

گلزنان: علی مروتی(سن ایچ) نادر حنیفی(مس)مقاومت قرچک دو ارژن شیراز دو 

گلزنان: مهدی قلی زاده ، مصطفی ظریفیان(مقاومت) مهدی زاهدی ، حمید قهرمانی(ارژن)

 گیتی پسند اصفهان  صفر    شهروند ساری دو این بازی نیمه تمام ماند.

 صعود ۷ تیم به پلی آف قطعی شد

با پایان یافتن هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال، چهره هفت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شد.به این ترتیب تیم های گیتی پسند اصفهان، مس سونگون، فرش آرای مشهد، حفاری اهواز، سوهان محمد سیمای قم، شهروند ساری و سن ایچ ساوه در مرحله پلی آف حضور خواهند داشت.

همچنین تیم های مقاومت البرز، آذرخش بندرعباس و ارژن شیراز برای کسب هشتمین سهمیه حضور در پلی آف می جنگند.

سقوط تیم شهرداری ساوه نیز مسجل شد و اهورا بهبهان و پارسیان شهرقدس دو تیم دیگری هستند که در دو هفته باقی مانده آخرین تلاششان را برای لیگ برتری ماندن می کنند.

تیم مقاومت قرچک نیز تنها تیمی است که نه به پلی آف صعود میکند و نه به لیگ یک سقوط.

دیدگاه ها (0)
img