مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان :

توقع داشتم نتایج بهتری در المپاد ورزشی کشور کسب کنیم



به گزارش صبح ساحل نشست روسای هیات‌های ورزشی استان با محوریت عملکرد هیات های ورزشی در المپیاداستعدادهای برتر کشور  و برنامه هیات‌های ورزشی در چهلمین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان و معاونین اداره کل و نیروهای ستادی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان در این نشست اظهارداشت: درآستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم ، برنامه های امسال دراین زمینه از اولویت های خاصی برخوردار است و هیات‌ها برنامه های خودرا با دبیرستاد هماهنگ کنند.

وی ادامه داد:  هم افزایی و همدلی خوبی بین هیات ها برای برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است وهمه باید دراین زمینه همکاری لازم داشته باشند، تا تجلی وحدت داخلی را شاهد باشیم.

مدیر کل ورزش وجوانان از برگزاری یادواره 120 شهید ورزشکار خبرداد  و افزود : برگزاری این یادواره درسطح ملی برگزار خواهد شد وبرای برگزاری با شکوه آن انتظار است بسیج ورزشکاران ودیگر هیات ها همکاری لازم را  با اداره کل ورزش و جوانان  داشته باشند .

وی ضمن تبریک موفقیت های کسب شده توسط ورزشکاران استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گفت :  هرچند برای المپیاد استعدادهای برتر ورزشی زمان زیادی نداشتیم ، اما توقع داشتیم تیم های اعزامی آماده تر از این باشند ونتایچ بهتری کسب می‌کردند ، البته برای سال آینده که درمرداد ماه برگزار خواهد شد  زمان مناسبی داریم و تمامی هیات ها می توانند با یک برنامه ریزی بسیار خوب پا به این مسابقات بگذارند و ورزشکاران هرمزگانی برای سربلندی استان تلاش های بیشتر نمایند .

امیاری با بیان این که بعضی از هیات‌ها فقط ورزشکاران مرکز استان را دیدند و به شهرستان‌ها توجه نکردند، یادآور شد: باید همه نخبه‌های ورزشی از سراسر استان، استعدادیابی و بهترین‌ها را به این المپیاد اعزام شوند .

وی ظرفیت استان در ورزش را بسیار بالا ذکر و خطاب به رؤسای هیات‌ها تصریح کرد: شما متولیان ورزش هستید و درخواست دارم که بیشتر تلاش کنید تا بتوانیم موفقیت‌های ورزش استان روز به روز بیشتر کنیم. 

 مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: از هفته آینده، همه رؤسای هیات‌های ورزشی را به دفترم دعوت می‌کنم پس برنامه‌های خود را آماده کنید تا بتوانیم برای سال ۹۸ برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم. 

 امیاری با تاکید بر این که مدیری که عملکردی نداشته باشد مورد قبول من نیست، یادآور شد: در کارم خیلی جدی هستم. امکانات دولتی در  اختیار داریم و باید به درستی از این امکانات استفاده کنیم. 

وی افزود: استان هرمزگان دارای پتانسیل و ظرفیت های خوبی است و می توانیم با همکاری و کمک هم برای اعتلا و توسعه ی ورزش استان گام برداریم و باید از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم .

وی افزود: هیات‌های ورزشی طبق یک برنامه ورزشی، موضوع استعدادیابی وآموزش،ورزش‌همگانی،ورزش قهرمانی و ورزش بانوان و میزبانی مسابقات را در اولویت کار خود قرار دهند،زیرا هیات ها بازوان قدرتمند این اداره کل می باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد بعضی از هیات‌ها ناراضی بود و خطاب به روسای هیات‌ها گفت: رئیس هیات استانی که نداند در هیات شهرستانش چه خبر است،  نمی‌خواهم. 

شما رؤسای هیات‌ها باید به تمامی شهرستان‌های استان سر بزنید، هیات‌های شهرستانی را حمایت کنید و ببینید چه امکاناتی دارند و چه امکاناتی مورد نیاز آن‌هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: رؤسای هیات‌ها باید به اداره کل ورزش پاسخگو باشند و هر هیاتی برنامه دارد اعلام کند  ما هم از کمک به آن ها دریغ نخواهیم کرد. برنامه بیاورید و با شما تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم و کمک مالی هم تا آنجا که در توان داشته باشیم انجام می‌دهیم و هیاتی که بیشترین فعالیت در سال ۹۸ داشته باشد کمک مالی بیشتری دریافت می‌کند.

امیاری افزود: متولی هر رشته ورزشی هیات آن رشته است و برای میزبانی هم روسای هیات‌ها باید تلاش کنند و همه چیز را به گردن اداره‌کل نندازند هرچند ما هم شما را کمک خواهیم کرد.

به دنبال حاشیه نباشید و با آرامش و حوصله کار کنید.  وی با بیان این که با هیچ رئیس هیاتی تعارف ندارم یادآورشد: نظارت و کنترل کافی بر هیات شهرستان‌ها و باشگاه‌ها و فضاهای ورزشی داشته باشید.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، برنامه‌های آتی این اداره را تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران، مربیان و هیات‌های ورزشی، و استخدام ورزشکاران قهرمان ذکر و تصریح کرد: اگر هیات‌ها به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی هستند حمایت می‌کنیم و مسابقات استانی و کشوری را در شهرهای دیگر استان به غیر از مرکز برگزار کنند.

استقبال مردم در بخش‌ها و شهرهای دیگر استان هم بسیار زیاد است. امیاری در پایان به حمایت استاندار از ورزش اشاره و بیان کرد: به دنبال اجرای بند «چ» قانون هستیم که در حال فعال شدن می‌باشد که می‌تواند کمک خوبی به ورزش کند و همچنین کمک یک‌درصد دستگاه‌های اجرایی به ورزش که در صورت محقق شدن این هم می‌تواند یکی از منابع خوب برای ورزش استان باشد.

 گفتنی است در ادامه روسای  هیات های ورزشی استان به بیان برنامه های خود در دهه فجر پرداختند و گزارشی از  حضور  ورزشکاران در المپیاد استعدادهای برترارائه نمودند . 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها