12

مهر

1403


ورزشی

12 اسفند 1397 09:32 0 کامنت

 

تیم شهرداری بندرعباس به عنوان نایب‌قهرمانی لیگ یک دسته اول بسکتبال باشگاه  های کشور در منطقه جنوب دست یافت.

 در بازی برگشت فینال مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور و دربازی‌های  منطقه جنوب  کشور تیم شهرداری پس از آن که در دیدار رفت  موفق شد مهمان خود تیم مس کرمان را با نتیجه 94 بر 75 شکست دهد در دوبازی برگشت مقابل مس شکست خورد. 

بازی دوم دو تیم  در کرمان برگزار شدو بسکتبالیست‌های مس  90 بر 80 برابر  شهرداری بندرعباس به برتری دست یافتند. ماراتن نهایی فینال بسکتبال منطقه جنوب کشور، در حالی در سالن شهید نصراللهی کرمان  انجام شد که  سالن مسابقه مملو از  تماشاگر بود.

کوارتر اول این بازی  با نتیجه‌ی 18 بر15 به سود  مس به پایان رسید. در کوارتر دوم این  تیم شهرداری  بندرعباس بود که بهتر بازی کرد و با اختلاف 9 امتیازی، نیمه اول را با نتیجه 32 بر23 به سود خود تمام کرد. در کوارتر سوم، نقش میزبانی و حمایت همه جانبه هواداران مس کاملا به چشم آمد و  تیم مس اختلاف امتیاز خود را به یک کاهش داد و بازی با نتیجه‌ی 44بر43 به سود شهرداری بندرعباس به کوارتر سرونشت ساز چهارم و پایانی  این مسابقه  رسید.

در کوارتر آخر  این بازی، تیم کرمانی بهتر ظاهر شد و بازی را با نتیجه‌ی 64 بر 56  به سود خود به پایان برد  و جام قهرمانی را در کرمان نگه داشت و شهرداری بندرعباس  به عنوان نایب‌قهرمانی منطقه جنوب کشور دست پیدا کرد. تیم‌های شهرداری بندرعباس و مس کرمان پیش از این با رسیدن به دیدار فینال صعود خود را به رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور قطعی کرده اند. 

آنچه که در پایان این مسابقات می توان به آن اشاره کرد توان بالای بازیکنان و کادر فنی شهرداری بندرعباس بود که با حمایت های شهردار بندرعباس ، شورای شهر، محمد مهدی جهانبخش مدیر عامل سابق سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و الیاس محسنی مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی بلاخره علاقمندان به بسکتبال در شهرستان بندرعباس صاحب یک تیم لیگ برتری در کشور شدند. 

البته باید در کنار همه  این حمایت ها به حمایت کنندگان اصلی تیم شهرداری بندرعباس که همان هوادران پر شور این تیم است اشاره کرد.  هواداران همواره در بازی های خانگی حمایت‌های لازم را از تیم محبوب شهر خود داشتند و اگر در کنار تیم نبودند یقینا امروز تیم بسکتبال شهرداری در لیگ برتر جایگاهی نداشت. 

موضوع مهم تری که باید به آن هم اشاره کرد این است که بلند قامتان شهرداری بندرعباس  برای موفقیت در لیگ برتر نیاز بیشتر به حمایت دارند که در این رابطه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای فصل برنامه‌ریزی‌مان برای صعود به لیگ برتر بود اما این که این موضوع تحقق یابد یقین نداشتم. 

وی بیان داشت: هرچه از مسابقات گذشت و شرایط سایر تیم‌ها را بررسی کردم، این پتانسیل و توانایی را در بازیکنان و کادرفنی مشاهده کردم که شهرداری بندرعباس می‌تواند لیگ برتری شود و خدا را شکر لیگ برتری هم شد.

هنگام پور  با بیان این که باید کمی از لحاظ حرفه‌ای گری و کسب تجربه بسکتبال خود را رشد دهیم، گفت: لیگ برتر شوخی نیست و با تو بمیری و من بمیرم کارها پیش نمی‌رود بلکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح و حمایت تمامی نهادهای متولی حضوری پر رنگ و موفق داشته باشیم و بتوانیم از اعتبار بسکتبال و ورزش هرمزگان دفاع کنیم.

 وی با اشاره به این که مسابقات لیگ برتر به‌مراتب سخت‌تر و هفته‌ای دو دیدار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: فاصله شهرها طولانی و باید با تدبیر لازم پا به مسابقات گذاشت و امیدوارم هرچه زودتر جلسه‌ای با حضور شهردار بندرعباس، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس هیات بسکتبال استان هرمزگان و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گرفته شود و برای حضوری آبرومندانه در لیگ برتر برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.  

سر مربی تیم شهرداری بندرعباس در پایان  اظهار داشت: از عملکرد تک‌تک بازیکنانم رضایت دارم و تلاش و جنگندگی آن‌ها ستودنی است.

 بازیکنان تیم شهرداری : نیما راهی زاده، ستار دشت پیما، حمید رضا بهرام زاد، سعید مهدی یار، یاشار قتالی، امید قاری نژاد، اسحاق حاتمی، بهنام شبان، امیر محمد یاوری، واعظ محمودی نسب قشمی، علی جمشیدی جعفر‌آبادی ، پوریا سالاری، محمد امین درویش نژاد،

 کادر فنی : رضا هنگام پور سرمربی  

  مربیان :سجاد راهی زاده ،  پیام شبان ،

  سرپرست : مرتضی جاهد  

 تدارکات : عبدالوهاب عسکری،

 پزشکیار : عبدالمجید محمدی 

 روابط عمومی : هادی نارنجی نسب 

 

دیدگاه ها (0)
img