فوتبال بزرگسالان شهرستان بندرعباس:

خواجه عطاء بر بام قهرمانی ایستاد



 

تیم فوتبال خواجه عطاء بندرعباس  به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال بزرگسالان بندرعباس دست یافت. 

مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان بندرعباس که با حضور ۱۳ تیم آغاز شده بود در پایان  با قهرمانی تیم خواجه عطاء به پایان رسید. لیگ فوتبال بزرگسالان شهرستان بندرعباس جام «مهر ایران»  با شرکت ۱۳ تیم در ۲ گروه ۶ و ۷ تیمی به صورت رفت و برگشت با انجام ۷۰ بازی برگزار شد.

در پایان دور مقدماتی  از گروه یک تیم‌های خواجه عطا ء و مهرداد و از گروه دوم تیم های  نبرد و یاران شمیل جوان به نیمه نهایی صعود کردند.

در بازی رفت و برگشت نیمه نهایی تیم نبرد ۵ بر ۲ موفق شد تیم مهرداد را شکست دهد و تیم خواجه عطاء  با دو  تساوی و به لطف گل زده در خانه حریف به فینال راه یافت.

بازی فینال با حضور علاقمندان به فوتبال به خصوص دوستداران تیم خواجه عطاء و با قضاوت عباس صادقی و کمک های مهدی ایسینی زاده و رضا شریفی و داور چهارمی رامین ساز نوروز در استادیوم پیر شهر بندرعباس برگزار شد. 

دو تیم خواجه عطاء و نبرد در وقت‌های قانونی نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود. در وقت‌های اضافه اول  دروازه‌ های دوتیم  بسته باقی ماند اما در پانزده دقیقه دوم ودر دقیقه ۱۱۵ این تیم خواجه عطاء بود که توسط  مهدی محمدحسينی زاده به گل رسید تا با همین یک گل هواداران خواجه عطاء در پایان استادیوم تختی را غرق در شادی کنند و جشن قهرمانی بر پا نمایند. 

برای تیم فوتبال خواجه عطاء در این مسابقات فرهاد اوج هرمزی، میکاییل غلام زاده، مسعود پودات، علی رهروان، رضا پیروانی، عبدالمجید نصرتی پور، رسول باسره، صادق چمیده، فرامرز فولادی، پیام مرشدی، محمد شنبه یی، علیرضا کریمی، مجتبی قنبری نیا، محمد نقشبندی، ادریس کوهی، رضا صیاد، محمد امین بهرام زاده، مهدی محمد حسین زاده، میلاد منصوری، میلاد رمضانی، غفور محمدپور، سعید سررشته داری، مرتضی مرادی، سهیل الدین پورنگ، حارث بی‌نیاز، محمد یزدان پناه، علی سالاری، مجتبی باقری، محمدرضا کولغانی، شایان حسینی نسب و  احمدرضا معدلی بازی کردند. 

هدایت نارنجی‌پوشان خواجه عطاء بر عهده مرتضی مرادی مربی جوان و آینده‌دار هرمزگانی بود و محمود فیروزی به عنوان کمک و افشین قریشی نیز سرپرست این تیم بودند. یکی دیگر از اتفاقاتی که در این مسابقات افتاد خداحافظی رضا پیروانی بازیکن تیم فوتبال خواجه عطاء از دنیا بازیگری بود. رضا پیروانی از بازیکنان خوب استان و عضو سابق تیم های منتخب هرمزگان بود که در بازی خواجه عطاء با نبرد از دنیا بازیگری خداحافظی کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها