رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان مطرح کرد:

فعالیت باشگاه ها باید در چارچوب قانون باشد




نخستين نشست هم انديشی مسئولين هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان در سال جاری با مدیران باشگاه‌های  بدنسازی و پرورش اندام اين رشته  با حضور مظفر خادمی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و حسین اخلاقی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان برگزار شد .


حسين اخلاقی رئيس هيات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان در این جلسه گفت : رشته بدنسازی و پرورش اندام به عنوان جذاب ترين و يكی از پر مخاطب ترين رشته های ورزشی در كشور و جهان معرفی شده است به طوری كه تمامی رشته‌های ورزشی ملزم به انجام ورزش های بدنسازی هستند از اين رو بايد به آموزش صحيح در اين رشته توجه بيش از اندازه  شود كه در همين راستا برگزاری كلاس های مربيگری و نظارت دقيق بر حسن انجام كار مربيان در دستور كار هيات قرار گرفته است.


اخلاقی  بیان داشت : با توجه به ارتباط مستقيم اين رشته با سلامتی جسمی جوانان و نوجوانان استان به طور جد و مستمر به نظارت بر كار باشگاه ها خواهيم پرداخت و در صورت مشاهده كوچكترين تخلف برخورد جدی با عوامل و باشگاه مورد نظر خواهيم داشت.


 لذا توقع می رود تمامی باشگاه هايی كه در سراسر استان فعاليت دارند با رعايت تمامی اصول و قواعد به امر خدمت رسانی اين رشته ورزشی به مردم استان از هيچ تلاشی دريغ نکند .
رئيس هيات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان ضمن تاكيد بر رعايت قوانين‌در خصوص اخذ مجوز باشگاه و همچنين فعاليت  آن‌ها در چهارچوب قانون افزود : تمامی باشگاه ها ملزم به رعايت چارچوب مقررات هيات و اداره كل ورزش و جوانان استان هرمزگان هستند و داشتن مجوز فعاليت ، بيمه ورزشكاران ، بيمه مسئوليت مدنی از قبيل اين قوانين و مقررات  است .


اخلاقی با اشاره به حضور تمامی باشگاه در جلسات هيات گفت : برنامه ريزی و تشكيل جلسات هيات به خاطر ارتقاء سطح كيفی ، همفكری و همسويی اهداف متقابل باشگاه ها و هيات است  و  انتظار می رود تمامی باشگاه علاوه بر حضور پر رنگ و فعال خود در اين نشست ها با ارائه نقطه نظرات و پيشنهادات خود به روند پيشبرد بدنسازی استان دست همكاری و همياری با ما  برسانند .


 در ادامه اين نشست  مظفر خادمی معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان استان هرمزگان ضمن تقدير از زحمات رئيس هيات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان افزود: در طول مدت زمان اندكی كه از تحويل هيات به  اخلاقی سپری شده شاهد پيشبرد چشمگيری در سطح استان هرمزگان شده ايم كه گواه اين موضوع انتصاب ايشان به عنوان مشاور عالی فدراسيون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ايران است كه خود به نوعی افتخار بزرگ و بی سابقه ای در استان هرمزگان به شمار می رود .


 وی بیان داشت : برگزاری مسابقات پرس سينه  جام خليج فارس به عنوان  نخستین  اقدام پس از سه روز از انتخاب  اخلاقی به عنوان رئيس هيات بدنسازی و پرورش اندام استان خود نشان از تحول در اين رشته را نويد داد .
 برگزاری مرتب جلسات ، معرفی هيئت رئيسه، برگزاری سمينار‌های مختلف ، مسابقات باشكوه جام خليج فارس در سالن فجر و مسابقات قويترين مردان استان به مناسبت روز ملی خليج فارس بخشی از فعاليت های هيات بدنسازی و پرورش اندام استان است كه نشان از روز های پر فروغ اين رشته در آينده ای نزديک دارد . معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان استان هرمزگان ضمن اعلام حمايت و همكاری نزديک اين اداره كل با هيات بدنسازی و پرورش اندام ، تصريح كرد : تمامی تلاش خود را در خصوص گسترش رشته بدنسازی و پرورش اندام استان به كار خواهيم گرفت و تقاضا داريم باشگاه ها ضمن رعايت سلسله مراتب جهت همفكری و رفع مشكلات احتمالی خود اقدام نموده و اداره كل نيز همچون گذشته در كنار هيات و باشگاه ها خواهد بود .


در پايان اين نشست  مدیران پنج  باشگاه به عنوان نماينده باشگاه‌های استان و دو رئيس هيات شهرستان به نمايندگی از شهرستان ها به طرح مشكلات پرداخته كه با تبادل نظر و طرح صورتجلسه مورد بررسی قرار گرفت .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها