12

مهر

1403


ورزشی

16 تیر 1398 12:02 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، وحید ایرانی، قائم مقام باشگاه البدر بندر کنگ افزود: باشگاه البدربندرکنگ سال گذشته در چهار رده سنی در لیگهای برتر فوتبال کشور حضور داشت اما شرایط اقتصادی به گونه ای است که اگر مسئولان حمایت نکنند، باشگاه البدر توان ادامه حضور در لیگ های برتر فوتبال کشور را ندارد.



وی گفت: بیش از ۱۲ سال است که این باشگاه با مدیریت آقای دریابان و با هزینه های شخصی از اعتبار فوتبال هرمزگان بعنوان یک باشگاه خصوصی دفاع کرده است.

ایرانی افزود : سالیانه بیش از چهل میلیارد ریال هزینه تیمداری در چهار رده سنی به جز آکادمی، مدرسه فوتبال و نگهداری اماکن و تاسیسات ورزشگاه اختصاصی البدربندرکنگ است.



قائم مقام باشگاه البدربندرکنگ گفت: خوشبختانه مجموعه البدر از لحاظ امکانات و زیر ساخت های فوتبال در شرایط مناسبی است اما هزینه در فوتبال و بخصوص تیمداری در چند مقطع کار بسیار سخت و دشواری است.

ایرانی گفت:باشگاه  البدربندرکنگ تا کنون هیج گونه کمک مالی از سوی ارگان های دولتی نشده است و اکنون با توجه به تحریم ها و محدودیت فعالیت اقتصادی انتظار داریم مسئولان دست ما را بگیرند.



وحید ایرانی ادامه داد:طبق برنامه بلند مدت ۵ ساله باشگاه ،امسال با نیروهای کاملا بومی قصد حضور در لیگ دسته دوم کشور داشتیم که با توجه به شرایط موجود اقتصادی و عدم حمایت مسئولان استان، مالک باشگاه دلسرد شده است و دیگر هیچ انگیزی برای تیمداری در فوتبال ندارد .

 قائم مقام باشگاه البدربندرکنگ گفت: امیدواریم نگاه مسئولان استان به باشگاه های خصوصی و حمایت از آن ها یکسان باشد تا همه باشگاه ها بتوانند ادامه فعالیت بدهند.

دیدگاه ها (0)
img