12

مهر

1403


ورزشی

30 تیر 1398 10:23 0 کامنت

رئيس هیئت ووشو استان هرمزگان و مربى تيم ملى ووشو با بيان اينكه تاكنون براى كسى شاخ‌وشانه نكشيده‌ام، تصريح كرد: حذف شاگردان نوعى خودزنى است، تلاشم اصلاح آن‌هاست.

عليرضا بهرمن كه اين روزها به‌عنوان مربى تيم ملى ووشو مشغول آماده‌سازى ملى‌پوشان جوانان جهت حضور در پيكارهاى قهرمانى آسياست گفت: چند ماهی است به‌اتفاق فرشاد عربی سرمربی بخش تالو، سخت مشغول آماده‌سازى ملى‌پوشان هستیم و همه توانمان را جهت بالا بردن پرچم مقدس ایران اسلامی در رقابت‌هاى پيش رو بكار گرفته‌ایم.

وى افزود: تاكنون ملى‌پوشان تمرينات سخت و طاقت‌فرسايى را پشت سر گذاشته‌اند و اميدوارم اين تلاش‌ها منجر به كسب افتخار براى کشورمان شود.

مربى تيم ملى ووشو جوانان جمهورى اسلامى ايران در ادامه اظهار کرد: با توجه به بالا بودن هزينه‌ها و افزايش سرسام‌آور ارز، تلاشمان بر اين است كسانى اعزام شوند كه براى كشور مدال كسب كنند چرا كه در اين شرايط اقتصادى دشوار، بيت‌المال بايستى به‌درستی هزينه شود.

بهرمن با بيان اينكه گام دوم انقلاب را به دنيای ورزش معرفى مى‌كنيم، تصريح كرد: ملی‌پوشان اين دهه همگى جوانان نسل انقلاب‌اند و تلاش مى‌كنيم در گام دوم انقلاب، جوانان ولايتمدار، الگويى تمام‌عيار براى ورزشكاران دنيا و سفيران فرهنگى جمهورى اسلامى ايران تلقى شوند.

وى به حواشى پيش‌آمده كه سال گذشته در ووشوى استان رخ داد اشاره كرد و افزود: تاكنون براى كسى شاخ‌وشانه نكشيده‌ام و خود را اسير حاشيه‌ها نكرده‌ام، سكوتم باعث شد كه حاشيه‌سازان به‌اشتباه خود پى ببرند و عذرخواهى كنند البته جا دارد از اعضای فداکار هیئت که هجمه‌های سنگینی را متحمل شدند، تشکر کنم و دست تک‌تکشان را می‌بوسم چراکه همگان شاهد بودند که هیئت ووشوی استان پیشرفت‌های چشمگیری را طی یک سال اخیر پشت سر گذاشت. مگر می‌شود به حواشی دامن زد و رشد و توسعه حاصل شود.

رئيس هیئت ووشو هرمزگان با بيان اينكه هدفم اصلاح شاگردان است نه حذف آن‌ها، بيان کرد: بنده پيش از آنكه مدير ورزشى باشم يك مربى ورزش هستم و كار معلم اصلاح امور است نه حذف و تخريب شاگردانش. در واقع حذف شاگردان نوعی خودزنی است چراکه حاصل عمر ورزشی ما در زمینه قهرمان‌پروری محسوب می‌شوند.

بهرمن ادامه داد: سال قبل يكى دو تن از ورزشكاران ما را با هدف ضربه زدن به پيكره هیئت وارد حاشيه كردند اما نه‌تنها به هیئت آسيبى وارد نشد بلكه بازنده اصلى، عاملان حاشيه و خود ورزشكاران بودند.

وى اضافه كرد: جهت كمك به روند فعالیت‌های فرهنگى و بازرسى هیئت، افرادى را به سيستم اضافه كرديم و همگى شاهد بوديم كه چگونه اين هیئت در صدر برنامه‌هاى فرهنگى قرار گرفت و اين موضوع تا جايى پيش رفت كه سال قبل بيش از ٢٠ نفر از اعضاء را با هزینه مالی اسپانسر جهت حضور در پياده‌روى اربعين حسينى(ع) به كربلاى معلى اعزام كرديم و مسئولان بازرسى با فعاليت شبانه‌روزى خود اكثر هیئت‌های كم‌كار شهرستانى را به فعاليت وا داشتند و حتى با نظارت دقيقشان، ووشو را به نقاط دورافتاده استان بردند.

رئيس هیئت ووشو استان هرمزگان با بيان اينكه فعالیت فرهنگى كار سياسى نيست، عنوان کرد: افراد مخرب در جهت تخريب ما فعاليت‌هاى فرهنگى هیئت را مورد هدف قرار داده بودند و در فضاى مجازى و رسانه‌اى، فعاليت‌هاى فرهنگى را نوعى كار سياسى جلوه مى‌دادند تا با تشويش اذهان عمومى به پيكره هیئت ضربه وارد كنند.

بهرمن با بيان اينكه برخى‌ها از فعاليت گسترده هیئت ووشوى استان در بخش فرهنگى ناراحت هستند، گفت: فعاليت فرهنگى مهم‌ترین بخش در هر هیئت است چراكه امروزه فضاى مخرب مجازى باعث شده است بسيارى از ورزشكاران، ارزش‌ها را از ياد ببرند و اساساً تغييرات در هیئت ما بر دو اصل بنا نهاده شده است، ابتدا فضاى فرهنگى و سپس قهرمان‌پرورى و اگر اين دو درهم‌آمیخته شود مى‌توان از يك قهرمان، پهلوان ساخت.

وى با اشاره به ارسال متنى شامل تهمت و افترا از سوى حاشيه‌سازان به تلفن همراه مسئولان وزارت ورزش و نهادهاى امنيتى استان يادآور شد: متنى تند شامل موارد غيراخلاقى خطاب به بنده و مسئولان فدراسيون از طريق يك خط ايرانسل ناشناس كه بعدها با پيگيرى پليس فتا مشخص شد متعلق به يك تبعه اهل افغانستان است از سوى عاملان حاشيه به تلفن همراه مسئولان وزارتخانه، مديران استانی و نهادهاى امنیتى ارسال شد كه به لطف خدا راه به‌جایی نبرد چراكه هدف ما براى همگان روشن است و در طول عمر خود همه تلاشمان پرورش نيروهاى مؤمن و انقلابی و اقتدار جمهورى اسلامى ايران درصحنه‌های مختلف بين‌المللى ورزش بوده و هست.

رئيس هیئت ووشو استان هرمزگان با بيان اينكه قهرمانان ما بايستى حواسشان را جمع كنند كه در دام حاشيه گرفتار نشوند، اضافه كرد: سال گذشته در يك اقدام ناجوانمردانه و به‌دوراز اخلاق با فريب يكى از قهرمانان ما، اين ورزشكار را وادار كردند كه در فضاى مجازى جهت تشويش اذهان عمومى اعلام كند كه اگر به اردوى تيم ملى دعوت نشود مدال‌هاى خود را جلوى درب اداره كل ورزش و جوانان استان مى‌سوزاند و غافل از آن بودند كه اين ترفندها براى جامعه ورزش، كهنه و بسيار پیش‌پاافتاده است.

مربى تيم ملى ووشو افزود: عاملان حاشيه با اين اقدام خود يكى از استعدادهاى ووشوى استان را سوزاندند و كارى كردند كه نگاه مثبت مسئولان فدراسيون و كادر فنى از روى اين ورزشكار كه سال‌ها براى او زحمت‌کشیده بوديم برداشته شود و من اين كار زشت آنان را به خدا واگذار مى‌كنم.

وى تصريح كرد: اكنون ورزشكاران فريب‌خورده پشیمان‌اند و به‌اشتباه خود پى برده‌اند و بنده هم از طريق همين رسانه قول مى‌دهم همه تلاشم را براى حضور مجدد آنان به عرصه قهرمانى و ملى بكار گيرم.

بهرمن با بیان اینکه مصاحبه طاهر قاسمی را با ایسنا خواندم و ای‌کاش شفاف‌تر توضیح می‌داد چراکه مردم باید بدانند که چه کسانی و با چه انگیزه‌ای قصد ضربه زدن به یک هیئت فرهنگی و ورزشی داشتند، اضافه کرد: باید بگویم افرادی که در کنارش قرارگرفته بودند برای کمک به او نبودند بلکه به خاطر کینه و کدورتی که از ما به‌واسطه جابجایی نایب‌رئیس بانوان هیئت به دل داشتند، کنارش ایستاده بودند. در واقع آنان طاهر را طعمه قرار داده و به حاشیه بردند و مقصر اصلی در جا ماندن وی از تیم ملی هستند. ورزشکاران حرفه‌ای به کسب افتخار برای کشورشان فکر می‌کنند نه دامن زدن به حاشیه.

مربى تيم ملى ووشوى جوانان كشورمان در پايان از حمايت‌هاى بى‌شائبه رئيس فدراسيون و مديركل ورزش و جوانان نسبت به هیئت ووشو استان هرمزگان و همچنین اعضای پرتلاش هیئت تقدير و تشكر كرد.

 

دیدگاه ها (0)
img