مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان:

باید به سمت ترویج فرهنگ کارآفرینی در هرمزگان برویم



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: اگر واقعاً می‌خواهیم اشتغال ایجاد می‌شود با رویکرد تکیه و اصرار به صنایع غرب بندرعباس کاری از پیش نمی‌رود و مشکلات اشتغال حل نمی‌شود و افراد باید به سمت مشاغل خرد و بنگاه‌های کوچک نیز بروند.

هادی ابراهیمی در نشستی خبری ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند همکاران ما در مسائل مربوط به حوزه کار باشند و در ترویج فرهنگ کارآفرینی که در هرمزگان مغفول مانده است.

وی افزود: گویا اکوسیستم کارآفرینی هنوز در هرمزگان متولد نشده و یکی از مباحثی است که نیاز به تولید محتوا توسط رسانه‌ها دارد و ما نیز توسعه آموزش در حوزه کارآفرینی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان تصریح کرد: در وضعیت اقتصادی کنونی جامعه کسب‌وکارهای خرد هستند که می‌توانند ما را نجات دهند و ساخت استارت آپ ها و توسعه آن‌ها می‌تواند در تسریع توسعه استان نیز نقش مهمی ایفا کند.

ابراهیمی عنوان کرد: اگر واقعاً می‌خواهیم اشتغال ایجاد می‌شود با رویکرد تکیه و اصرار به صنایع غرب بندرعباس کاری از پیش نمی‌رود و افراد باید به سمت مشاغل خرد و بنگاه‌های کوچک نیز بروند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها