نخستین دوره فوتسال هفته تامین اجتماعی؛ آلومینیوم المهدی قهرمان شد



به گزارش صبح ساحل، تیم فوتسال آلومینیوم المهدی هرمزگان قهرمان نخستین دوره مسابقات فوتسال هفته تامین اجتماعی شد.

 

نخستین دوره مسابقات فوتسال هفته تامین اجتماعی با برتری یک بر صفر آلومینیوم المهدی در بازی فینال مقابل فولاد کاوه جنوب کیش به پایان رسید.

در بازی فینال که با حضور سید فاضل حیدری بلوکی مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان و شهاب پالیزان مسوول ورزش اداره کل تامین اجتماعی در سالن جانبازان و معلولین انجام شد تیم آلومینیوم المهدی موفق شد با تک گل رسول باصره که در نیمه دوم به ثمر رساند عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتسال هفته تامین اجتماعی را از آن خود کند.

 

در این دوره از مسابقات ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت پرداختند.

در گروه الف تیم های آلومینیوم المهدی، فولاد کاوه جنوب کیش، فرآورده های نفتی و ستارگان رسانه وهنر ودر گروه دوم تیم های اداره کل تامین اجتماعی ، منطقه ویژه‌اقتصادی ، مدیریت درمان و بانک رفاه حضور داشتند که پس از بازی های دور مقدماتی از گروه اول تیم های آلومینیوم المهدی و فولاد کاوه جنوب کیش و از گروه دوم تیم های اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت درمان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در بازی های نیمه نهایی تیم های آلومینیوم المهدی و فولاد کاوه جنوب کیش حریفان خود را شکست دادند تا فینالیست این دوره از مسابقات شناخته شوند.

 

آلومینیوم المهدی و فولاد کاوه جنوب کیش در یک بازی نزدیک و جذاب دیدار فینال را برگزار کردند که در پایان این آلومینیوم المهدی بود که با یک گل به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم های تامین اجتماعی و مدیریت درمان هم به طور مشترک عنوان سومی را از آن خود کردند.

در این مسابقات بهنام جعفری از تیم آلومینیوم المهدی با به ثمر رساندن ۷ گل آقای گل این رقابت ها شناخته شد و تیم اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان جام اخلاق را از آن خود کرد.

 

قضاوت این دوره از مسابقات را مهدی صادقی، مهدی جلوداری، مهرداد هاشمی پور، ابراهیم احمدی بر عهده داشتند.

در پایان این مسابقات حیدری بلوکی مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد انگیزه در بین کارمندان و گرامیداشت هفته تامین اجتماعی دانست و گفت: این دوره با حضور ۸ تیم برگزار شد اما برای سال های آتی از تیم های بیشتری دعوت خواهیم کرد تا رقابت برای قهرمانی بیشتر و زیباتر شود.

وی اظهار داشت: برای هفته تامین اجتماعی برنامه های مختلفی داشتیم که برگزاری نخستین دوره فوتسال یکی از آن برنامه ها بود.

 

شهاب پالیزان مسوول ورزش اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان هم گفت: این نخستین دوره مسابقات بود و یقینا کمی وکاستی وجود داشت اما تجربه بسیار خوبی بود و امیدوارم سال های آینده مسابقات را با کیفیت بیشتری برگزار کنیم.

وی بیان داشت: برای سال های بعد یقینا علاوه بر مسابقات فوتسال، مسابقات دیگری هم در رشته های مختلف خواهیم داشت.

شهاب پالیزان مسوول ورزش اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان گفت : با حمایت های مدیرکل تامین اجتماعی استان ورزش نقش بسزایی در این اداره کل دارد و این موضوع انگیزه ای شده است تا کارمندان همواره با یک انرژی مثال زدنی در محل کار خود خصور پیدا نمایند.

در پایان این مسابقات مراسم پایانی از سوی اداره کل تامین اجتماعی برای تیم قهرمان و نایب قهرمان گرفته شد و جام ها و مدال ها و همچنین تندیس این دوره از مسابقات به هر ۸ تیم توسط مسوولان حاضر در سالن به بازیکنان اهدا شد‌.

  

 

   

اسامی بازیکنان تیم قهرمان آلومینیوم المهدی:
رسول باصره، روح اله جاودان ، محسن گرگی، اصغر عباسی، مجید خدادادی، اسماعیل ساعدی، غفور محمدپور،علی بارانی،مالک دهقان پور، مهیار محبوبی، بهنام جعفری، سجاد بهرامی ، سرمربی محمد خیری ، سرپرست رضا قنبری ، کمک مربی آرام کاظمی

 

اسامی تیم نایب قهرمان فولاد کاوه جنوب کیش:

محسن مومنی نسب، مجتبی جعفری، معاد سالاری، معین زحمت پیشه، مصطفی پنج‌شنبه زاده، امین جهانی، فرزان مان الهی، سجاد احمدی، پویا محمدی منش، وحید شریفی، مسعود مهران پور و افشین شهسواری ، سرمربی مجید کشوری، مربی میلاد مرادی، سرپرست سعید باستانی، تدارکات یاسر پور جمعه ، پزشکیار ادریس بهروز بخت

 

اسامی تیم سوم مشترک تامین اجتماعی:

محمد رضا جمشیدی، هادی بای، آرش هاشمی پور، حسین سرلک، احمد غیبی، محمد اسفندیاری، محمد رنجبر، مصطفی رنجبر، علیرضا سلیم، وحید هاشمی پور، سرمربی محمد بدکی پور ، سرپرست حسین تنی، تدارکات سعید با خویش

 

اسامی تیم سوم مشترک مدیریت درمان :

مجید احمدی، رضا صفری زاده، علی غلام باغی، جواد مرادی، مصطفی بیا، علی جوادی ، ساسان مراداحمدی، معین جوادی، فرشید رحیمی و عباس بگانه، سرمربی حمید بهمن زاده، کمک‌ مربی آزاد بوخه، سرپرست حمزه چشم براه، تدارکات باقر زاده ، پزشکیار حسین داد پور

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها