12

مهر

1403


اقتصادی

09 شهریور 1398 18:54 0 کامنت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت : چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان هرمزگان همزمان با هفته تعاون از 11 تعاونی برتر استان تجلیل می شود.

  

به گزارش صبح ساحل به نقل از اداک ،هادی ابراهیمی اظهار داشت: در چهاردهیمن دوره معرفی تعاونی‌های برتر هرمزگان از ۱۱ تعاونی برتر در گرایش‌های کشاورزی، صنعت، تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان،خدمات، حمل و نقل، اعتبار، زنان، دهیاری و صنایع دستی تجلیل می‌شود.

وی افزود: معرفی تعاونی‌های برتر همه ساله با هدف شناسایی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم شدن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می‌شود.

  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اهداف برگزاری چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان، توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه و ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و همچنین تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی و توزیعی در مناطق مختلف به صورت کار جمعی را از جمله این اهداف برشمرد.

ابراهیمی در ادامه، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی با هدف ارتقای وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی وبومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره نام برد.

  

گفتنی است، معرفی تعاونی‌های برتر استانی هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تشویق تعاونگران برتر در استان هرمزگان همگام با سایر استان‌ها برگزار می‌شود و منتخبین آن به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد و امسال نیز این جشنواره با حضور مسؤولان و تعاونی‌های استان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، حدود ۳ هزار تعاونی در استان هرمزگان در بخش‌های مختلف اقتصادی مشغول به فعالیت هستند.

دیدگاه ها (0)
img