12

مهر

1403


ورزشی

11 شهریور 1398 09:40 0 کامنت

برای نخستین بار ۷ نفر از داوران و کمک داوران هرمزگانی به کلاس های پیش فصل لیگ های دسته دوم و سوم فوتبال کشور دعوت شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، محمود رئیسی، مسوول کمیته داوران فوتبال هرمزگان در این باره گفت: خوشبختانه موفق شدیم جواب اعتماد کمیته داوران فدراسیون فوتبال را بگیریم و برای نخستین بار هفت نفر از داوران و کمک داوران هرمزگانی به کلاس پیش فصل لیگ های دسته دوم و سوم فوتبال کشور که از روز سه شنبه دوازدهم شهریور در دشت بهشت کرج برگزار دعوت شوند.

 

وی بیان داشت: این اتفاق زمانی افتاده است که چندی پیش احمد مرشدی و نجف پناهی دو داور هرمزگانی موفق شدند کلاس پیش فصل لیگ یک کشور را با موفقیت به پایان ببرند.

رئیسی اظهار داشت : شش نفر از این داوران زیر ۳۰ سال سن دارند که این امیدواری را به ما می دهد که حداقل تا چند سال آینده هرمزگان در لیگ های دسته دوم و سوم داور خواهد داشت.

 

مسوول کمیته داوران فوتبال هرمزگان اظهار داشت : تا چند روز دیگر لیست داوران لیگ پایه کشور مشخص خواهد شد که یقینا از هرمزگان هم حداقل دو یا سه گروه داوری این رقابت ها را قضاوت خواهند کرد.

 

محمود رئیسی ببان داشت: تمام تلاش کمیته و دپارتمان داوری استان این است که داوران هرمزگانی به جایگاه واقعی خود برسند و دراین راه هیات فوتبال استان از هیچ کوششی دست بر نمی دارد وتنها این خود داوران هستند که با تلاش و جدیت و آمادگی جسمانی خوب می توانند آینده درخشانی برای خودشان و داوری هرمزگان در سطح کشور رقم بزنند.

 

روح الله قربانيان ، مهدی نبی زاده، هارون چوپانزاده، فرزاد شيرمردی،عبدالله رحمانشناس ، محمد شريفيان و محمد سعيد ساعدی داوران و کمک داوران هرمزگانی هستند که به کلاس پیش فصل لیگ های دسته دوم و سوم فوتبال کشور دعوت شده اند.

دیدگاه ها (0)
img