13

مهر

1403


سیاسی

اجتماعی

12 شهریور 1398 10:11 0 کامنت

رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ما رأی خود را از مردم گرفته‌ایم و باید تمامی اهدافمان در جهت پیشبرد تسهیل امور مردم باشد.


به گزارش صبح ساحل به نقل از فاطمه جراره در خصوص اینکه تا پیش از جلسه علنی صحبتی در خصوص نامزدی وی برای صندلی ریاست شورا نبود، افزود: همواره چه در شورای شهر دوره چهارم و چه فعلی تلاش کرده‌ام مستقل عمل کنم و این بار لازم دیدم برای ریاست شورای شهر اعلام نامزدی کنم.

وی با بیان اینکه از اعتماد همکارانم در شورای اسلامی شهر بندرعباس تشکر می‌کنم، تصریح کرد: هیئت‌رئیسه قبلی تلاش خود را برای پیشبرد اهداف شورا انجام و مصوبات مناسبی را گذراند.رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه به دنبال اجرای قانون و طی کردن بخشنامه و مصوباتی در جهت تسهیل امور شهروندان هستم، خاطرنشان کرد: ما رأی خود را از مردم گرفته‌ایم و باید تمامی اهدافمان در جهت پیشبرد تسهیل امور مردم باشد.

جراره در خصوص تنش‌های ایجادشده پیش از انتخابات سال سوم شورای اسلامی شهر بندرعباس، عنوان کرد: طبیعی است که پیش از انتخابات جهت رقابت افراد وارد تنش می‌شوند و پس از مدتی این تنش‌ها فروکش می‌کند.
وی ادامه داد: باید فارغ از هر تصمیم و تنشی با همدلی و تلاش در جهت انجام وظایف خود و مصوباتی برای کاهش مشکلات شهروندان گام برداریم.رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: کار در شورا کاری جمعی و مشورتی است و با توجه به فرصت اندک باقیمانده باید با همدلی و وفاق بیشتر سعی در بهبود امور محوله داشته باشیم.

دیدگاه ها (0)
img