تشکیل ۲۰۰ قرار گاه محله‌ای در هرمزگان



فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: برای خدمت رسانی به مردم در استان ۲۰۰ قرارگاه محله‌ای تشکیل شده است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در استان ۲۰۰ قرارگاه محله‌ای با نگاه خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف بخصوص فرهنگی، اجتماعی تشکیل شده است.

او در دوره تخصصی مدیران قرار گاه های تحول محلات شهرستان بندر خمیر افزود: امیدواریم بتوانیم تحولی در هر محله با مشارکت خود مردم به انجام رسانده و برای غلبه کردن بر مشکلات انسجام بین مردم و مسؤلان برقرار شده و هرکسی باید به سهم خود به عنوان یک فرد مسلمان نقشی را در جامعه اسلامی ایفا کند.

  

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ما باید با مدیریت محله‌ای، ظرفیت و توانمندی‌ها را بررسی و با احصاء مشکلات، آسیب‌ها و معضلاتی که باعث ضربه زدن به جامعه می‌شود شناسایی کرده، و با تمام توان و ظرفیت، زمینه‌ی خدمتگزاری بیشتر برای مردم را فراهم کنیم و با انسجام، وحدت و حفظ یدواحده مسؤلین و مردم، مشکلات جزئی را هم در جامعه بر طرف کنیم چراکه دست الله با جماعت است.

فرمانده سپاه ناحیه بندر خمیر هم گفت: در پنج ماه امسال در ۱۰ نقطه از شهرستان، تعداد شش کارگروه تخصصی تحول محلات راه اندازی شدهاست.

  

سرهنگ اسلامی افزود: خدمت رسانی، کار‌های جهادی، راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه، توزیع بسته‌های حمایتی به مستمندان و رونق بخشی به کلاس‌های اوقات فراغت و کلاس‌های قرآنی و سازماندهی جوانان برای برگزاری جشنواره‌های بومی محلی و همچنین ارتباط مستمر با دانش آموزان در حال انجام است وتأثیر مثبت این اقدامات باعث ایجاد امید بیشتر در بین مردم شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها