رئيس هيأت ووشو هرمزگان:

مدال‌ها را از دل شير بيرون كشيديم



رئيس هيأت ووشو استان هرمزگان تصريح كرد: بخشنامه فدراسيون جهانى ووشو در خصوص تغيير شرايط سنى قهرمانى را از هرمزگان در المپياد گرفت.

  

به گزارش صبح ساحل، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ووشوی پسران کشور درحالى به ميزبانى شهر زنجان پايان گرفت كه تيم ووشو پسران استان هرمزگان با كسب ٢ مدال طلا، ٢ نقره و يک برنز، نایب‌قهرمان اين دوره از پيكارها در سال ۹۸ شد.

١٧٠ ووشوکار از ٣١ استان كشور در اين مسابقات حضور داشتند و در دو بخش تالو و ساندا به رقابت پرداختند و در پایان تیم زنجان با کسب ۶ مدال طلا و یک نقره بر سکوی قهرمانی تکیه زد و تیم‌های هرمزگان و قم به‌صورت مشترک با کسب ٢ طلا، ٢ نقره و یک برنز به‌عنوان نائب‌قهرمانی رسیدند.

  

عليرضا بهرمن رئيس هيأت ووشو هرمزگان در اين باره گفت: بخشنامه فدراسيون جهانى ووشو(IWUF) در خصوص تغيير شرايط سنى ورزشكاران نقشه‌هاى ما را به باد داد چراكه اگر بنيامين تنى را در اختيار داشتيم، سه طلاى زنجان به ما مى‌رسيد و قهرمان المپیاد مى‌شديم.

وى با بيان اينكه حقمان كسب پنج مدال طلا بود، افزود: اميرحسين چرزه با كمى بدشانسى دو مدال طلا را از دست داد و خطاهاى شخصى او كار دستش داد.

مربى تيم ملى ووشو جوانان با اشاره به درخشش باقرزاده اظهار داشت: اميرحسين باقرزاده همايى براى نخستين بار، المپياد را تجربه مى‌كرد اما يك طلا و يك نقره گرفت. اگر داوران كمى منصفانه‌تر قضاوت مى‌كردند دومين طلا هم حق او بود.

 

بهرمن ادامه داد: ارزيابيمان از عملكرد سانداكاران مثبت است چراكه امير پريده به بى‌تجربگى‌اش باخت اما آينده او درخشان تلقى مى‌شود و در آتى بيشتر از این سانداکار مستعد هرمزگانی خواهيم شنيد.

وى با اظهار اينكه مدال‌ها را از دل شير بيرون كشيديم گفت: ووشو آخرين رشته المپياد بود و همه مديران كل استان‌ها براى ارتقاى جايگاه استانشان دست به كار شده بودند و برخى هم معاون ورزشى خود را به‌عنوان سرپرست اعزام كرده بودند و به جرأت بايد گفت؛ مدال‌ها را از دل شير بيرون كشيديم.

مربى استعدادياب فدراسيون ووشو در المپياد تصريح كرد: تقريبأ چهره‌هاى جديدى براى حضور در تيم ملى نوجوانان شناسايى كرديم كه اميرحسين باقرزاده هم جزوه آنهاست و قطعأ آينده تالو ايران را تضمين خواهند كرد.

  

بهرمن خاطرنشان ساخت: تيم كاريمان در هيأت ووشو استان تيمى پرتلاش، دلسوز و برنامه‌محور است چراكه اگر تلاش‌هاى بى‌وقفه آنان نبود نائب‌قهرمان نمى‌شديم.

رئيس هيأت ووشو هرمزگان در پايان از حمايت‌هاى بى‌دريغ دكتر مهدى على‌نژاد رياست فدراسيون ووشو و همه اركان تحت امرش و محمودرضا اميارى مديركل ساعى و پرتلاش ورزش و جوانان استان و زيرمجموعه وى بواسطه ايجاد شرايط ويژه جهت حضور تیم‌های ورزشی در المپياد تقدير و تشكر كرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها