از اکران مجدد فیلم‌های هنر و تجربه تا نمایش 74 سال تاریخ باشگاه استقلال و ردخون در بندرعباس



به گزارش صبح ساحل،احمد اسفندیا گفت:در خصوص اکران فیلم‌های هنر و تجربه در این سینما بار دیگر جهت همیاری با سینما دوستان و سینماگران هرمزگانی فیلم‌های هنر و تجربه را در بندرعباس به‌صورت هفتگی اکران خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم گامی هرچند کوچک جهت ارتقا سینمای هرمزگان برداشته باشیم، در خصوص نحوه اکران فیلم‌های هنر و تجربه اظهار کرد: از هشتم مهرماه، هر دوشنبه سانس سوم سینما ستاره شهر در ساعت ۲۰:۱۵ فیلم این گروه را اکران خواهیم کرد تا محفلی جهت دیدار سینما گران و دیدن فیلم‌های هنر و تجربه باشد.

اسفندیا با اشاره به اینکه فیلم "اسرار دریاچه" به کارگردانی آرمین "ایثاریان" در تاریخ 8 مهرماه در سینما ستاره شهر اکران می‌شود، در خصوص برنامه آینده سینما ستاره شهر اضافه کرد: در حال حاضر فیلم "ماجرای نیمروز:رد خون" و "مردی بدون سایه" در حال اکران است که از روز چهارشنبه 10 مهرماه فیلم مستند "آبی به رنگ آسمان" به نویسندگی زنده‌یاد "خشایار الوند" و کارگردانی "امیر رفیعی" جایگزین فیلم "مردی بدون سایه" می‌شود.

مدیر سینما ستاره شهر خاطرنشان کرد: "آبی به رنگ آسمان" مستندی از تاریخ باشگاه استقلال است که به تهیه‌کنندگی "علی فتح‌الله زاده" و "امیر رفیعی" و نویسندگی زنده‌یاد "خشایار الوند" 74 سال تاریخ این باشگاه را روایت می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان، همایون ارشادی و ... راوی تاریخ باشگاه استقلال در این مستند هستند.

انتهای پیام

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها