13

مهر

1403


سیاسی

07 مهر 1398 09:59 0 کامنت

استاندار هرمزگان گفت: ملت ایران همواره آماده دفاع از این کشور و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و نسل جوان با صلابت و اعتقاد و شجاعت راه شهدا را ادامه می دهد.


فریدون همتی در یادواره شهدای بخش جغین شهرستان رودان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای بزرگوار، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس، هفته شهدا، ایثارگران و همه ملت ایران و موجب افتخار این سرزمین اسلامی است.
وی ادامه داد: در این هفته باید یاد و خاطره شهدای بزرگوار را بیش از دیگر ایام گرامی بداریم و هرچه بیشتر دلاورمردی ها و فداکاری های دوران دفاع مقدس را مطرح کنیم.


استاندار هرمزگان افزود: آشنا شدن هر چه بیشتر نسل جوان با دوران دفاع مقدس، ما را برای مقابله با دشمن در صحنه های جدید آماده تر می کند.همتی تصریح کرد: امروز وجود مدافعین حرم و شهدای این عرصه، نتیجه حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است.استاندار هرمزگان بیان داشت: ملت ایران همواره آماده دفاع از این کشور و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و نسل جوان با صلابت و اعتقاد و شجاعت راه شهدا را ادامه می دهد و مقاومت و ایستادگی ملت ایران دشمنان را ناکام گذاشته و توطئه های آنان را خنثی کرده است.
استاندار هرمزگان با اشاره به سخنان دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، خاطرنشان کرد: ریاست محترم جمهور با حمایت و ایستادگی ملت، با شجاعت، منطق و تدبیر خواسته ملت ایران را به گوش جهانیان رساند و نشان داد که ملت ایران همواره اهل صلح و منطق است.


همتی گفت: امروز اقتدار و عظمت و قدرت دفاعی ایران اسلامی به نقطه ای رسیده که هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکایی ها را مورد هدف قرار می‌دهیم و کشتی متخلف انگلیسی‌ها را متوقف می‌کنیم.
وی گفت: ایران اسلامی موجب امید مردم بیدار منطقه و الگوی آنان است.وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در دی ماه سال جاری، عنوان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف استان به عنوان پیش برنامه، کنگره ملی شهدای هرمزگان محسوب می‌شود.
استاندار هرمزگان یادآور شد: به برکت ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در سال جاری ۱۵۰۰ پروژه در سراسر استان اجرا و بهره‌برداری می‌رسد و همچنین برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در قالب کنگره ملی شهدای هرمزگان برگزار خواهد شد.


دفاع مقدس در همه ابعاد سرمایه ای
برای آینده کشور است


استاندار هرمزگان با بیان اینکه آنچه در هشت سال دفاع مقدس گذشت، در همه ابعاد سرمایه ای برای آینده کشور است، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس کوله‌باری از تجربه و خاطره دارند که این تجارب باید مطرح و بیان شود تا امروز نیز از این تجربه‌ها استفاده کنیم.


فریدون همتی در مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای بزرگوار، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس همه اقشار ملت ایران از سراسر کشور در جبهه‌ها حضور یافتند و صحنه های زیبایی از دفاع و مقاومت را رقم زدند.


وی با بیان اینکه آنچه در هشت سال دفاع مقدس گذشت، در همه ابعاد سرمایه ای برای آینده کشور است، افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس کوله‌باری از تجربه و خاطره دارند که این تجارب باید مطرح و بیان شود تا امروز نیز از این تجربه‌ها استفاده کنیم.استاندار هرمزگان افزود: ملت ایران امروز توانسته توطئه های جدید دشمنان و در راس آن تحریم گسترده اقتصادی را که نمونه آن در تاریخ سیاسی هیچ کشوری وجود ندارد، خنثی کند و این امر با الگوبرداری از دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است.


همتی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر تحریم ها در جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمنان، موجب غلبه بر دشمن و خنثی شدن توطئه های آنان شده است.


استاندار هرمزگان بیان داشت: ما در دوران دفاع مقدس توانستیم با تکیه بر عنایت الهی و الگو گرفتن از قیام عاشورای حسینی، به پیروزی برسیم و امروز به برکت این دوران کشور ما از قدرت دفاعی گسترده‌ای برخوردار است.


نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصادی نیز به زودی کشورمان به یک قدرت اقتصادی تبدیل می شود و می توانیم اقتصاد مقاومتی را به صورت کامل محقق کنیم.


همتی در پایان اضافه کرد: ایران اسلامی روز به روز در حال توسعه و پیشرفت بیشتر است و رمز موفقیت ما نیز ایمان به لطف و عنایت خداوند متعال، تبعیت از مقام معظم رهبری و وحدت و همدلی می‌باشد و امروز کشورمان با اقتدار در همه عرصه ها می‌درخشد.در این مراسم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، تجلیل و قدردانی شد.

دیدگاه ها (0)
img