مسئوولان مشکل آب بندرلنگه را سریع‌تر حل کنند



به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت الله سیدمحمدجوادرکنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران؛ اظهارداشت: معظم له در این دیدار فرمودند؛ بی هیچ وجه نگذارید سپاه پیر و محافظه کار و به وضع موجود قانع شود، حفظ آمادگی در مواجه با حوادث بزرگ، از دست ندادن و نگاه وسیع و فرامرزی به جغرافیای مقاومت داشته باشید.

وی افزود: رهبر انقلاب در ادامه گفتند، از دشمن نترسید اما کاملا هوشیار باشید وارزیابی واقعی داشته باشید ودستکم نگیرید ودربرابر دشمن احساس ضعف نکنید.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم‌انقلاب اسلامی، بیان داشت: رهبر انقلاب یادآور شدند، باهمه اجزاء دولت، مجلس وقوه قضائیه همکاری و هم افزایی داشته باشید، مردمی باشید، کارجهادی را اولویت قرار دهید، معنویت را در پرسنل وخانواده‌ها حفظ وتقویت کنید.

آیت الله رکنی با اشاره به ۱۳ مهر آغاز هفته ناجا و تبریک هفته نیروی انتطامی، بیان داشت: عزیزان نیروی انتظامی همیشه وهمه جا از مرز گرفته تا خشکی و دریا برای برقراری امنیت و حفاظت حاضر هستند و اینان جهادگران در راه امنیت هستند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در عراق، گفت: حوادث اخیر در عراق و مطالبات صنفی در عراق و در یک کشوری که ادعای دموکراسی دارد عجیب نیست اما در پشت صحنه و در آستانه اربعین ودر مناطق شیعه نشین عجیب است واعتقاد داریم که محور عربی، عبری و آمریکایی پس از شکست در آرامکو و یمن به فکر توطئه افتاده اند که مطمئن باشید راه به جایی نخواهند برد.

خطیب جمعه بندرلنگه در پایان با اشاره به گلایه عده ای از شهروندان از وضعیت آب بندرلنگه؛ گفت: در برخی محلات یا این شهر، آب قطع و یا اینکه آنقدر افت فشار دارد که شهروندان نمی‌توانند آب برداشت و یا ذخیره کنند، مسئله آب حیاتی است و ضمن درخواست از مردم برای صرفه جویی، از مسؤولان آب و فاضلاب می خواهیم طی همین هفته مشکل آب راحل کنند‌.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها