07

آبان

1403


حوادث

17 مهر 1398 09:59 0 کامنت

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان  در این مراسم بابیان اینکه یکی از   اولویت اصلی ناجا  مبارزه با قاچاق مواد مخدر است گفت: از اول سال جاری تاکنون  بیش از 37 تن  انواع مواد مخدر  کشف و ضبط شد .

سرهنگ محمدناصر توکلی   ادامه داد: این مقدار مواد مخدر از  انهدام 38 باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر  و اجرای579  طرح پاکسازی  به‌دست‌آمده است . وی از دستگیری اشرار و قاچاقچیان نیز سخن گفت و تصریح کرد: پس از  هفته‌ها  اقدامات  اطلاعات هزار و  861 نفر از اشرار و قاچاقچیان  که در حوزه  ترانزیت مواد مخدر از مرزهای آبی و خشکی  فعالیت داشتند دستگیر شدند.

سرهنگ توکلی با اشاره به کشف 25 قبضه سلاح گرم در انهدام باندها گفت: در تعامل با  قضات دستگاه قضایی ، همکاری سایر دستگاه‌ها و شورای هماهنگی مواد مخدر ، بیش از  40 واحد مسکونی که در تور اطلاعاتی عوامل انتظامی  قرار داشتند  شناسایی شدند.

وی ادامه داد: این منازل به محلی جهت  خرده‌فروشی مواد مخدر تبدیل‌شده بود که از این تعداد منازل،  8 باب ضبط شد. به گفته سرهنگ توکلی در این مدت 454 دستگاه خودرو  مربوط به قاچاقچیان که در حمل مواد مخدر  فعالیت می‌کردند به ارزش  بالای 500 میلیارد تومان  توقیف و ضبط شد، همچنین 112 دستگاه  موتورسیکلت و بالغ برهزارو 500 میلیارد ریال از اموال قاچاقچیان  شناسایی شد  و مراحل قانونی  در حال  اجرا است.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان  یادآور شد:با حضور خانواده شهدای مواد مخدر و مسئولین حاضر  بیش از 11 تن مواد مخدر غیر دارویی  شامل 11 تن و 267کیلوگرم از  نوع حشیش ، 208 کیلوگرم از  شیشه ،201 کیلوگرم  از نوع شیره ،63 کیلوگرم از نوع سوخته تریاک  و...امحا شد.

دیدگاه ها (0)
img