اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی اولویت کاری منابع طبیعی است



مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان گفت: از آنجائی که اجرای طرح کاداستر تصرفات و تخلفات به اراضی ملی را به شدت کاهش می دهد، بر همین اساس اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

به گزارش صبح ساحل، امیدذاکری اظهارداشت: با توجه به تعامل و هم اندیشی که بین این اداره کل ثبت اسناد واملاک و منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان وجود دارد اجرای این طرح در هرمزگان از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در روند صدور اسناد تک برگ کاداستری برای اراضی ملی، لازم است که گزارش هفتگی به صورت دقیق و جزیی ارائه شود.

ذاکری تصریح کرد: میزان اراضی ملی استان حدود ۶ میلیون و ۸۵۵ هزار هکتار است که تاکنون در ۳۰ درصد از اراضی استان طرح حدنگاری (کاداستر) اجرا شده است و طی سال ۹۷ نیز طرح کاداستر در ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی استان با هزینه ۱۳ میلیارد یال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اجرا شد.

مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان در پایان تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون طرح کاداستر در ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی هرمزگان اجرا شده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال در بیش از یک میلیون هکتار این کار صورت گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها