15 آبان‌ماه تاریخ نهایی انتقال بنکداران بندرعباس به شهرک صنفی



به گزارش خبرگزاری صبح ساحل به نقل از فارس ، عبدالمجید جلالی ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات کارگروه تنظیم بازار با موضوع جابجایی و استقرار واحدهای بنکداری از مرکز شهر بندرعباس به شهرک صنفی بنکداران این شهر در بلوار راه آهن اظهار داشت: جابجایی این صنوف در راستای انتقال صنوف مزاحم و کمک به روان سازی ترافیک انجام می‌شود.

واحدهای مستقر در شهرک صنفی 10 سال از پرداخت مالیات معاف می‌شوند

وی همچنین از رایزنی اتاق اصناف با سازمان امور مالیاتی استان خبر داد و افزود: طبق توافق انجام شده تمام واحدهایی که در شهرک صنفی بنکداران مسقر می‌شود از معافیت مالیاتی ۱۰ ساله بهره‌مند می‌شوند.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طبق تعامل صورت پذیرفته با شهرداری بندرعباس، مقرر شده این اداره کل پس از جایجایی واحدهای بنکداری از مرکز شهر به بلوار راه آهن، با کسبه و صاحبان واحدها جهت انجام طرح عقب‌نشینی و تعمیرات برای تغییر شغل همکاری ویژه داشته باشد.

جلالی اضافه کرد: اعضای هیات مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی به عنوان داوطلبان اجرای این طرح، ۱۵  آبانماه واحدهای صنفی خود را به شهرک صنفی منتقل و برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت استقرار سایر فعالین این حوزه فراهم کنند.

 یوسف ذاکری رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه اجرای طرح انتقال بنکداران مواد غذایی به خارج از شهر، به باز شدن گره ترافیکی و روان شدن رفت و آمدها، کمک بزرگی خواهد کرد، بیان داشت: این اداره با برگزاری جلسه مشترک و دعوت از دستگاه‌های متولی در راستای حمایت از واحدهای بنکداری مواد غذایی و تسهیل در اجرای این طرح اقدام می‌کند.

وی همچنین اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با شرکت مخابرات، این شرکت متعهد شده تا تاریخ ۱۵ آبان‌ماه در مرتفع کردن مشکلات زیرساختی در شهرک صنفی بنکداران بندرعباس، اقدام کند.

در ادامه این نشست، حمیدرضا اسماعیلی رئیس اتحادیه بنکداران موادغذایی بندرعباس نیز با استقبال از اجرای این طرح بیان داشت: واحدهای فعال در این صنف می‌بایست، نسبت به جابجایی پروانه کسب خود به شهرک صنفی بنکداران اقدام کرده و تا زمان انتقال کلیه واحدها فعالیت در مکان قبلی بدون پروانه بلامانع است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه، برای کمک به اجرای این طرح بایستی تمام شرکت‌های پخش فعال در سطح شهر بندرعباس از اتحادیه بنکداران اخذ پروانه کسب کنند، افزود: در غیر این صورت این شرکت‌ها موظفند، تمام معاملات خود را با بنکداران انجام دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها