12

مهر

1403


ورزشی

19 فروردین 1392 09:07 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال با انجام 8 دیدار ادامه پیدا کرد که با انجام آن ها تنور رقابت پلی آف میان ذوب آهن و آلومینیوم هرمزگان داغ تر شد.

 

 

در ادامه رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال ایران 8 دیدار  برگزار شد و تنها دیدار باقی مانده این هفته  روز جمعه بیست و سوم فروردین ماه بین تیم های استقلال و گهر درود برگزار خواهد شد.

 

در بندرعباس  آلومینیوم میزبان ملوان بود که در نهایت آلومینیوم با نتیجه 3 بر 2 مهمانش را شکست داد تا قوهای سپید  با با ل های شکسته به انزلی باز گردند. گل‌های آلومینیوم را در این دیدار ناصحی (5+90 و 4) و تیغ‌نورد (35) به ثمر رساندند. برای ملوان، پژمان نوری و سیدجلال رافخایی در دقایق 15 و 82 برای ملوان گلزنی کردند. با این سه امتیاز، شاگردان مظلومی با 31 امتیاز و به علت تفاضل کمتر نسبت به ذوب آهن در رده پانزدهم ایستادند تا رقابتی شانه به شانه با ذوب آهن برای سهمیه پلی آف داشته باشند. همچنین ملوانی ها 39 امتیازی باقی ماندند و در رده یازدهم جدول ایستادند.

 

در کرمان نیز مس کرمان با حساب یک بر صفر نفت آبادان را شکست داد. تک گل این دیدار را حسن‌زاده در دقیقه 8 برای مس کرمان به ثمر رساند.

 

 شاگردان بوناچیچ با این سه امتیاز 46 امتیازی شدند تا در همان جایگاه هفتم باقی بمانند، همچنین نفت آبادان با همان 19 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند و به لیگ یک سقوط کرد.

 

در دیگر بازی  راه آهن برابر ذوب آهن در تهران با تساوی یک بر یک متوقف شد. تک گل راه آهن را مجتبی شیری در دقیقه 86 به ثمر رساند. گل ذوب آهن را علیرضا محمد (91) برای تیم اصفهانی به ثمر رساند. با این تساوی راه آهن 44 امتیازی شد و در رده ی هشتم باقی ماند، از سویی دیگر ذوب آهن 31 امتیازی شد و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم در رده ی چهاردهم باقی ماند.

 

در اهواز  فولاد خوزستان میزبان صبای قم بود که در پایان این دیدار نیز با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. گل‌های فولاد را مهدی نوری (2 بار) و بهزاد کریمی و عبدالکریم اسلامی برای صبای قم به ثمر رساندند. با این نتیجه فولاد با 54 امتیاز در همان رده ی چهارم باقی ماند و صبای قم نیز با 41 امتیاز و با یک رده سقوط در رده ی دهم ایستاد.

 

در ورزشگاه انقلاب کرج و در حضور حدود 200 تماشاگر تیم سایپا به مصاف تيم فجرسپاسي رفت که در پایان اين بازي با نتيجه 3 بر صفر به سود تيم سايپا به پايان رسيد.،سعيد دقيقي دقيقه 44 و ابراهيم صادقي در دقيقه 75 و کاوه رضايي دقيقه 89 براي سايپا گل زدند.با اين برد سايپا 42 امتيازي شد و به رده نهم صعود کرد و فجرسپاسي 37 امتيازي در رده دوازهم باقي ماند.

 

درادامه  هفته سي و يکم ليگ برتر فوتبال ايران سپاهان و نفت تهران به مصاف يکديگر رفتند.هر 2 تيم بازي بسيار خوبي انجام دادند و حملات زيادي روي دروازه يکديگر تدارک ديدند.

 

سپاهان با وجود اين که از دقيقه 42 به بعد با اخراج اروين بولکو 10 نفره بازي مي‌کرد اما با اين وجود توانست مقابل حريف خود 3 بر يک به پيروزي برسد و به صورت موقت صدرنشين شود.

 

سپاهان توسط بولکو 12 و محمدرضا خلعتبري 45 و اميد ابراهيمي 89 از روي نقطه پنالتي به گل رسيد. تک گل نفت تهران امين منوچهري در دقيقه 53 وارد دروازه سپاهان کرد.در صورت پيروزي استقلال در ديدار روز 23 فروردين مقابل گهر دورود سپاهان جايگاه خود در صدر جدول را از دست مي‌دهد.پرسپولیس  تهران در ورزشگاه آزادی و در حضور ۱۲ هزار تماشاگربه مصاف تیم پیکان رفت که بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پیکان به پایان رسید. کیوان وحدانی در دقیقه ۵۸ برای پیکان گلزنی کرد. این بازیکن از غفلت مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و با یک ضربه زمینی دروازه سرخپوشان را باز کرد.کریم انصاری فرد در دقیقه ۷۲ با یک ضربه فنی که با یک بازیکن پیکان نیز برخورد کرد، از داخل محوطه جریمه برای پرسپولیس گلزنی کرد. در دقیقه ۷۸ محمد نوری روی توپ ارسالی از نقطه کرنر با ضربه سر گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

پرسپولیس با این برد ۴۶ امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند و پیکان ۲۴ امتیازی همچنان در رده شانزدهم است و تقریبا باید این تیم را سقوط کرده بدانیم و فقط روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر را دارد.

 

در آغاز هفته سي‌ويکم ليگ برتر هم تیم  فوتبال تيم‌هاي داماش و تراکتورسازي در ورزشگاه عضدي رشت و در حضور حدود 10 هزار هوادار به مصاف يکديگر رفتند.

 

در نيمه اول اين تبريزي‌ها بودند که توانستند با 2 گل مسعود ابراهيم‌زاده 19 و مهدي سيدصالحي 25 پيش بيافتند، اما در نيمه دوم داماشي‌ها بهتر بازي کردند و توانستند در دقيقه 65 توسط عليرضا جهانبخش به گل دست يابند، اما در پايان تراکتورسازي با نتيجه 2 بر يک به برتري رسيد.تراکتورسازي با اين برد 58 امتيازي شد و در همان رده سوم باقي ماند. داماش نيز با 37 امتياز جايگاه سيزدهمي‌اش را در پايان اين هفته از دست  نداد.

 

دیدگاه ها (0)
img