معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

بهورزان حلقه موثر پیوند حوزه های سلامت و بهداشت هستند



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بهورزان را حلقه موثر پیوند حوزه های سلامت و بهداشت دانست و گفت: این بهورزان هستند که به شکل کامل تمامی حلقه ها در حوزه بهداشت و سلامت را به یکدیگر پیوند می دهند.
به گزارش صبح ساحل، دکتر سعید ناجی در همایش دانشگاهی بهورزان و مربیان بهورزی، با بیان اینکه بهداشت و امنیت دو رکن بنیادین هر جامعه هستند، اظهار کرد: امنیت و بهداشت دو مولفه اصلی در جهان هستند که توجه به آنها آرامش و سلامت جامعه را در پی خواهد داشت.
 
وی افزود: توجه به بهداشت و امنیت در هر جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و جامعه‌ای پایدار خواهد ماند که بتواند این دو رکن را به درستی رعایت کند.
 
وی بهورزان را حلقه موثر پیوند حوزه سلامت و بهداشت دانست و عنوان کرد: این بهورزان هستند که به شکل کامل تمامی حلقه ها در حوزه بهداشت و سلامت را به یکدیگر پیوند می دهند و اثرگذاری بسیاری در این حوزه دارند.
 
ناجی خطاب به بهورزان گفت: اثر گذاری شما در حوزه بهداشت و سلامت بسیار بالا است و فقدان این حضور اثرگذار می تواند منجر به عقب ماندن این حوزه در بسیاری از مناطق کشور و حتی دنیا شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: شیوع یک بیماری در دورترین روستاهای دنیا می تواند در جامعه بین المللی ایجاد نگرانی کند و این بهورزان هستند که خط مقدم در  فراهم سازی سلامت و امنیت در منطقه و حتی جهان هستند.
 
ناجی اضافه کرد: شما بهورزان در مناطقی خدمت می کنید که دسترسی کمتری به امکانات و دانش بهداشت وجود داشته و از این جهت وجود شما در این مناطق بسیار ارزشمند است.
 
وی اظهار امیدواری کرد که امنیت و بهداشت در هر جای دنیا وجود داشته باشد و بتوان شرایط برای زیست بهتر و سلامتی تمامی افراد را ایجاد کرد.
 
گفتنی است؛ در پایان این همایش از بهورزان برتر تجلیل و در آخر نیز از دکتر ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به خاطر حمایت از حوزه بهداشت و سلامت استان تقدیر شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها