پایان دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت با معرفی یرترین ها



برترین‌های مواد ۱۰۰ متر، ۱۰ کیلومتر و «وان لپ» انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت انتخاب شدند.

                                                             

به گزارش صبح ساحل، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی از صبح امروز (جمعه) آغاز شد.

                                                  

در رقابت‌های صبح امروز پسران و در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان، اسکیت‌بازان در مواد 100 متر، 10 کیلومتر و «وان لپ» در دور مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند. ورزشکاران در مراحل مقدماتی، یک‌چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال در ماراتنی دشوار به مصاف هم رفتند تا نفرات برتر مشخص شود.

                                             

محمد سروش‌مهر، میلاد صالحی و امیر گورکی در ماده 100 متر بزرگسالان، به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم جای گرفتند.در ماده 100 متر رده سنی جوانان، عارف استاد اکبری بر جایگاه اولی تکیه زد و آروین نجفی و محمد امین صمیمی‌فر، عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

                                                        

در ماده «وان لپ» و رده سنی بزرگسالان در رقابتی زیبا و مهیج محمد صالحی، محسن کاظمی و امیر گورکی در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

                                                              

محمد امین غزنوی، عطا قادری، امیر مهدی صمدی و یاسین محمدی در رده سنی جوانان و پس از برگزاری مراحل مقدماتی، یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی، جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند که غزنوی به‌عنوان نفر برتر از خط پایان عبور کرد. پس از او عطا قادری و امیر مهدی صمدی جایگاه‌های دوم و سوم را تصاحب کردند.

                                                               

در ماده 10 کیلومتر بزرگسالان و پس از برگزاری 25 دور، در پایان امیر بهزادی بروجنی با کسب 32 امتیاز به‌عنوان نفر برتر از خط پایان عبور کرد و عناوین دوم و سومی به محمد امین حیدری و دانیال صمدی اختصاص یافت.

                                                                    

در همین ماده و رده سنی جوانان نیز مهدی حیدری، مهراد هادی‌پور و آرمان کرمی رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها